Selamlarr, nasılsınız? Özür dilerim bölüm geç geldi. Biraz doluydu günlerim bu yüzden bölüm gelmemişti. Fic 3k okumayı ve 700 oyu geçmiş, çok teşekkür ediyorum..İyi okumalar dilerim!
_______________________________________
Neler oluyordu?
_______________________________________
Seo Changbin'in ağzından.
Şüpheleniyordum, gerçekten şüpheleniyordum.
Sadece bir kardeşimin olduğunu, adının ise Han Jisung olduğunu ve tombul yanakları olduğunu biliyordum.
Jisung'tan şüphelenme sebebimde buydu işte.
Aslında Kore'de yaşıyorduk ve İsim-soyisim benzerliği çokça oluyordu.
Fakat Jisung'un tombul yanaklı oluşu da vardı.
Ayrıca neden bilmiyorum,onu hep kendime yakın hissetmiştim.
Öğrenmek istiyordum, o kimdi, neyin nesiydi?
O benim kendimi bildim bileli aradığım o kardeşim miydi?
Bir şekilde öğrenmem gerekiyordu ama ortada Minho gibi bir engel vardı işte.
Belki Jisung'la yakın olup DNA testi yapmak amacıyla bir şeyler alabilirdim fakat Minho yüzünden çekmediği kalmamıştı ve bana güveneceğini sanmıyordum.
Chan'a bundan bahsetmeliydim, ona her şeyimi anlatırdım.
Tereddütsüz, gözüm kapalı güvenebileceğim tek insandı o.
Telefonuyla ilgileniyordu, onu hafifçe dürttüm.
Gözlerini anında telefondan çekip bana bakmıştı.
Minho da yanımızdaydı, bu yüzden sessiz olmamız lazımdı ki, zaten bizimle ilgileniyor gibi durmuyordu.
Uzatmak istemedim, direkt olarak söyledim fakat sanırım pek iyi bir fikir degildi.
"Jisung'un kardeşim olduğundan şüpheleniyorum."
"Ne?"
Tam bağıracaktı ki elimi hızla ağzına kapatmamla sesi yarım yamalak çıkmıştı.
"Sessiz ol!"
Deyip konuşmaya devam ettim.
"Şimdi hiçbir şey söylemeyip beni dinliyorsun, tamam mı?"
Elimi yavaşça ağzından çekerken şaşkın bakışlarla kafasını sallamıştı.
"Tam olarak emin değilim, bu yüzden bir şekilde DNA testi yapılması lazım, nasıl ama?"
Chan sanırım ciddi olduğumu anlayınca beynini çalıştırmaya başlamıştı.
Bir süre sonra elini kaldırıp parmaklarını şıklattı ve gülerek yüzüme baktı.
"Buldum! Seungmin ve Jeongin, Jisung ile arkadaşlık kurup bir şekilde saç maç bir şeyler alabilir?"
Tanrı'm şükürler olsun! Benim arkadaşım diye demiyorum, çok zekidir.
Seungmin Chan'ın, Jeongin ise benim sevgilimdi.
Ayrıca Jisung ile tanışmıyorlardı.
Bu bizim için büyük bir avantajdı, bu işin sonunda birçok şey açığa çıkacaktı.
Her şey işte şimdi başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Caro diario..
Fanfictionminsung. tw⚠️intihara meyilli düşünceler,kendine zarar verme.