25 Mart, 2023
Lee Minho'dan, Han Jisung'a.
Açıkçası nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum, biraz yüzüm de yok başlamaya.
Bugün beşinci ölüm yıl dönümün Jisung.
Bugün sensiz geçirdiğim tam beşinci yıl.
Orada mutlusun değil mi, meleğim? Umarım mutlusundur.
Ben mutlu olmaya çalışıyorum, en azından seninle birlikte kurduğumuz hayalleri teker teker gerçekleştirmeye çalışıyorum.
Senin de yerine.
Bir kız çocuğu evlat edindim güzelim, sana söz verdiğim gibi. Birlikte edinecektik, ona çok güzel bakacaktık.
Eğer hâlâ yanımızda olsaydın.
Adı Sungie, aynı sana benziyor. Senin gibi tombul yanakları, büsbüyük gözleri var. Ona her baktığımda sen aklıma geliyorsun adeta.
Bana her zaman seni soruyor, senin hakkında o kadar şey anlatıyorum ki ona.
Haliyle o da merak ediyor.
Onunla tanışın isterdim güzelim, onu birlikte büyütelim isterdim.
Aklım başıma geç geldi, 'keşke' 'lerin işe yaramadığı bir zamanda.
Changbin de seni çok özlüyor.
Her zaman seni hatırlatmaya devam ediyor, sanki hiç yok olmamışsın gibi.
Hâlâ yaşıyormuşsun gibi.
Hepimiz gibi o da pişman tabii, geç buldu seni.
Öyle günler geliyor ki dayanamıyorum, aklıma yaptıklarım geliyor ve kendimi öldürmek istiyorum.
Sonra aklıma Sungie geliyor, sana verdiğim sözler geliyor ve vazgeçiyorum.
Bazen ağlamaktan gözlerimi açamıyorum, sabah burnumdan akıp kuruyan kanla uyanıyorum.
Tanrı beni böyle mi cezalandırıyor, sevgilim?
Beni sensizlikle mı sınıyor?
Eğer öyleyse, ben cezamı yeterince çektim.
Lütfen dön.
Lütfen Jisung.
Lütfen meleğim.
Dayanamadığımı hissediyorum, n'olursun geri dön.
Sana özür dileme şansım bile olmadan gittiğin için kendimden nefret ediyorum,
Sana geçmişte yaşattıklarım için kendimden nefret ediyorum,
Kimseye bir şeyler anlatamayıp o günlüğe içini dökmek zorunda olduğun için kendimden nefret ediyorum.
Ama sana bir söz verdim ben Jisung.
Ve sözümü tutacağım güzelim.
Sana yeminler olsun, bir gün buluşup çok mutlu bir aile olacağız.
Seni seviyorum Jisung.
Huzur içinde uyu sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Caro diario..
Fanfictionminsung. tw⚠️intihara meyilli düşünceler,kendine zarar verme.