6

1K 55 154
                                    

İyi okumalar ❤️


Asafla eve geldiğimizde hemen odama yol aldım. Odama girdiğimde hemn gidip yatağın üstüne çöktüm. Ellerimi başıma sardım. Acaba  asafa ikizimi ve ailemi anlatssammı?

Of napıcam ben ya. Yatağa doğru uzandım. Yarın anlatırım. Uyuyup düşüncelerden kurtulmam lazım yoksa düşüne düşüne kafayı iyicem.

Gözlerimi kapatıp hayal kurmaya başladım. Sonrası hepten karanlık.

Yazarın bakış açısından devam.

Okul çıkışından devamkee

Turan uzaktan talhayı izlediğinde, ailesi  garipçe turana bakmaya başladı. Melih bey oğlunun nereye baktığını görmek için kafasını oraya çevirdi.

Gördüğü kişinin turanına benzemesi Melih beyi bayağı şok etti.
Zeldaha hanımda kocasının nereye baktığına merak  edince bakışlarını bi çocuğa çevirdi.

Ama ama bu turan ya zeldeha hanım önce yanındaki oğluna bakıp yeniden bakışlarını çocuğa çıkardı. Bayağa affallamıştı.

En büyük abi önceden görmüştü bile. Alpaslan önce turana bakıp sonrada arkası dönük çocuğa bakıp  bi çocuk sarılmıştı.

Alparslan' ın yanındaki 2. Abisi  Alper de çocuğa bakakalmıştı.

3. Abide yani yiğit oda çok şaşırmıştı.

4.abi araba da ailesini beklediğinde kimse gelmeyince oda arabadan çıkıp ailesine baktı.

Hepsi şaşırmış bir şekilde çocuğa bakıyordu. Yusuf  derince kaşlarını çatıp ailesinin nereye baktığına baktı. Gördükleriyle gözleri irileşti. Turan Bu ama diye fısıldadı yusuf.

Bazı aile üyeleri buradaydı ama bazıları burda degildi. evde yada şirketteydi daha 4. abisi de burda degildi. Babaannesi, dedesi.kuzenler. aile üyeleri  şaşırıp hemde özlemle uzaktan turana benzeyen çocuğu izlediler.

Talha asafa sarıldığında aile üyelerinden erkeklerin hepsi  çenesi kaskatı kesildi. kaşlarını çatıp sinirle asafa bakmaya başladılar.

Turan ise aklında bu çocuk kimde ikizime böyle yakınlar diye düşündü turan.

Eymen turanın yanında talhanın sarıldığı çocuğa bakıyordu. Ama korkunç bakıyordu.

Talha ve Asaf okuldan yürüyerek çıkınca aileri üyeleri arkalarından sinirle bakmaya başladılar.

Soylular malikanesinden  devam.

YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK  ( BXBXb )  // Bxb //  || bxb ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin