2

1.8K 74 9
                                    


5 oy  var  yorum ise 6 .
5 oy olduğu için atıcam.

Bu sefer okuyup geçme ya oy ver yada yorum yaz farketmez yeterki boş geçme okuyucu olurmu.😢😥❤️

Neyse  

İyi okumalar.

Okula giriş yaptığımda birinin sert göğsüne çarptım.geriye sedelendigimde bel boşluğunda iki kol hissettim.
Cocuk   beni kendine çekim  sıkıca tutmuştu.

Saol bro da sarılmak?

Hemen kendimi geri çekip çocuktan  uzaklaştım.ve yüzüne bakmaya başladım.

Bu cocuk niye  bukadar bana benziyor amk.tek Kasım kalkık Çocuğu süzdüm.

Bende biraz yapılı vicudu vardı ve uzunduda. Niye kısayım ben niye diye sızlandim içimden.

...

Bana çarpan cocuk bana niye bikadar benziyordu.?
Çocuğu söyle bi süzdüğümde benden biraz kısa ve zayıftı.

Daha Yeni gelmiştim bu okula ve Bana benzeyen çocuğa bakışıyordum.

Bu çok garip gidip abilerime söylemem lazım belki kayıp ikizimi buldum.

Bunun düşüncesiyle gülümsedim. Cocuk bana kaşlarını catarak baktı ve " ne mal mal sırıtıyorsun cocuk." Dedi

Demek agresiftide diye düşündüm.tam konuşucaktim ki yanımdan geçip gitti.  Arkama dönüp baktığımda okula girmişti.ailemin geçmişindeki düşmanları ailemizin içine etmişlerdi.beynime akın eden kötü anılarla gözlerim doldu,İkizimi benden koparmışlardı.

...

kkoşarak sınıfa çıktım.sınıfın kapısına geldiğim hemen sınifa girdim.Sınıfa göz attığımda Tek Tük öğrenciler vardı.
bakışlarımı sınıftan çekip en arka sıraya doğru ilerledim.

Sırama geçip oturdum. Elimi çeneme yaslayıp ailemi düşünmeye başladım.tamam fazla takmam böyle meseleleri ama neden ben? Kafamı sallayıp düşünceri geri ittim.

Ailem ne bok iyiyirsa da devam etsinler hayatıma girmesinler.tanimiyorum bile onları Asaf bana onları bulmamda yardım etmek istedi ben geri  çevirmiştim yardımını.bu benim kendi meselem hem.

Birden aklıma okulun bahçesinde bana
Çarpan cocuk geldi.kimdi ve neden bana benziyordu?neyin nesi.?

Ben okadar dalmıştımki sınıfa hocanın girdiğini görmedim bile,arka sıradaki  cocuk beni türtüklemişti.

YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK  ( BXBXb )  // Bxb //  || bxb ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin