5

1.1K 58 88
                                    

Slm nasılsınız bakimmmm.🤗❣️🥰

Eh bende iyiyim işte nolsun.🤗😅❤️😘💗

Hadi övün beni bakın size up uzun bölüm attım. alın seve seve okuyun🥰.

Neyse fazla  konuşma yetooo. Hadi siz başlayın okumaya.🤓

İyi okumalar canlarım.























Yemek haneye girdiğimde hemen kantin sırasına girdim. Napim ap açım ben yemek çok önemli bikere hih.

Birden aklıma o adam geldi bana yumruk atan piç nolcak.

Elim dudağımın üzerine gitti. Elime değen yarayla tısladım. Kimse anmasın diye gizliden kapatıcı sürmüştüm.

Tabikide anlamadılarda ki umrumdada değil yani. Neyse ben o adamı  tekrar görcek gibiyim ap.

Bidaha karşılaşacağız bence.

Müneccimmisin sen talha?

İç ses konuşunca içimden ona hitaben; yooo değilim ki amk hissediyorum kesin bi bilardo olcakta neyse. Dedim.

İç ses daha konuşmayınca. Sıraya bi göz attım. Sıra bana geldiğinde " 5 tane  çikolatalı süt yanında 3 simit ve 3 tane canga  istiyorum." Abi dediklerimi getirip elime verdiğinde hemn parasını verip sıradan çıktım.

Napim çok seviyorum  çikolatalı sütü. ask,hersey. Demek çikolata.🧡

Etrafa göz attığımda kapı tarafına yakın boş bir  Masa gördüm.hemn oraya ilerldim.sandalyeyi çekip oturup iyiceklerimi masaya bıraktım.

Simiti elime alıp kocaman ısırdım. Allahim şu simit varya be. Hemen pipet' i  dişimle yırtıp açtım. Çikolatalı paketime batırıp ağzıma götürdüm. mmh harika.

Birden masamın çekilmesiyle dikkatimi Çikolatadan alıp gelen kişiye verdim.

Gördüğüm kişilerle oflayıp tek Kaşımı kaldırdım.

" Neden ikide bir yanıma geliyorsunuz." Dediklerimle turanla cocuk bana bakmaya başladı.

" senle konuşmamız lazım  bukadar benzememiz tesadüf değil bence he sen nedersin.? "

Turanın dediklerini düşününce haklı aslında neden benziyoruz ki?

YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK  ( BXBXb )  // Bxb //  || bxb ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin