Hoşgeldiniz. ♥️Nasılsınız, iyinizdir inşallah.❤️
fazla konuşmayıp, sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorum.
İyi okumalar. ♥️
Yazarın Bakış açısından devamke
Asaf'la Talha, büyük villalar gibi eve gelmiş, kapıda bekliyorlardı.
Talha tedirginlik içindeydi. Nasıl girip konuşacak diye, bide içinde ki sıkıntı. Çoğaldıkça daha kötü hissediyordu...
Derin nefes alan Asaf," Talha sorması ayıp' da, daha ne kadar beklemeyi düşünüyorsun? " Diye kızdı.
Talha sert sert konuşan Asaf ile oflayıp dudak büktü. " Tamam, hadi girelim şu bahçeye." Diye mırıldandıp, demirli kapıyı tüm gücüyle itip açtı.
İkisi beraber içeri doğru süzüldü. Talha yumruk olmuş elini, zile basıp beklemey başladı.
Kapı biraz sonra açılınca, tonton bir kadın karşılarına çıktı. Talha'yı görünce," ahh turan evladım, nasıl oldun? İyi misin? Hadi geç içeri. " Diyerek geçmeleri için yer verdi.
Talha'yı Turan zannettiği için konuşmuştu, teyze.
Talha panikle dolduğunu hissetti. Turan diye inledi.
Kimse haber bile vermemişti ona. Şuan çok sinirlenmiş, dişlerini sıkıyordu.
Niye ya niye ya?!.
Asaf'ı orda unutup, hızla bahçeden çıktı. Aldığı bu haber şimdi, sinir oluyordu.
Bu ailenin ferdi değil, peki, tamam, ama haber verebilirlerdi değilmi ama ?
***
Talha Hastaneye gelince, dolmuş biraz ileride, durup kapıları açtı. Talha zaman kaybetmeden inip koşarak içeri girdi.
***
Odayı bulunca, kapıyı pat diye açıp içeri giriş yaptı.
Turan'ı öylece yatarken gören, Talha yüreğin de sızlama meydana geldi.
Neden duyguları bu kadar karma karışık. Hayatın tam ortasında gibi hislere kapılıyor ve düşünüyordu...
Bulduğu sonuç ise; elde var hiç birşey!
Acele ile Turan'nın yanı başına geçip,elini avuç içine aldı.
Şuan odada kimse yoktu. Abiler hastane'nin bir yerlere dağılmış duruyorlardı.
Perişan haldelerdi. Sadece Eymen burda kalmıştı, oda uyuyordu.
Talha, Eymen'e bir bakış atıp, geri ikinizine dönüp bakmıştı.
Turan uysal bir şekilde, talha'yı görünce gülümsemiş, ve kuru dudaklarını diliyle ıslatıp, " Talha, sakin ol lütfen.birşeyim yok iyiyim Allah'a şükür." Diye söylendi.
Turan, çok sevinmişti. İkizi Talha, merak edip kendisini görmeye geldi diye.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK ( BXBXb ) // Bxb // || bxb ||
DiversosTalha 17 yaşında yaramaz, uslanmaz, yalancı, çıkarcı, masum rolü yapan, biriydi yinede hayatını yaşayıp öğremiş biriydi kendisi. Tabi bir yandan ikizi ise hayatı mahvolmuş bir şekilde yapayalnızdı. Babası ve annesi, onlar yüzünden çok kötü bir haya...