Vote ve yorum yapmayı unutmayın. Öptüm kocaman. Muckk❤️🖤
İyi okumalar. <3
İçeri dalan Eymenle beraber abilerin konuşmaları kesildil. Eymen panikle Alparslan abisine endişe dolu sesi ile " abi, tuna abim rüyasında sayıklıyor. Çok kötü, canı yanıyor. Ne yapcam ben? '" diye sızlandı. Abilerin hepsinin yüz şekli değişti. Korkunç bakıyorlardı.
Odada durmayıp soluğu tunanın odasında aldır. Eymen endişe ile gözleri kızarmış bir şekilde Alparslan abisinin, tunayı kucakladığı gibi geri yatağa oturduğunu izledi.
Alparslan ise kucağında titreyerek, terler akıtan canına yandığı kardeşine bakıyordu. Yiğit dayanamayıp sinirle yumruk yaptığı elini tüm gücüyle duvara geçirdi. Canı acımıyordu. İçi acıyor.
Alper ise sinirden elleri titriyordu. Sakin olmaya çalıştığı her hâlinden belliydi.
Alparslan hızla oturduğu yataktan kalkıp odadan çıktı. Zaten kayıp kardeşleri için üzgünlerdi, ya turan o n'olcaktı.
Odadan çıkan Alparslan' nın arkasından Alper, Yiğit, Eymen de çıktı.
***
Hastaneye geldiklerinde hemen turanı odaya aldılar.
Doktorla konuşan Alper durumu birden kötüleşti diye açıklama yapıyordu.
Eymen gözleri kızarmış bir şekilde köşede, yiğit abisine sarılmış, sakin olmaya çalışıyordu.
Ama mümkün değildi, turan'a ne oldu? Neden kötüleşti diye düşünce içindeydi, eymen.
...1 saat sonra...
Odaya ilk giren kişi Alparslan oldu, endişe tüm vücudunda dolaşıyordu.
Turanın yanı başına gelip, sıkıca sarılıp şakaklarını öptü. Alparslan oh deyip" canımın içi, neden birden kötü oldun abicim?"
İçeri giren Eymen odaya abisinin arkasında girmişti, Alper, yiğit de arkasından.
Turan yarı baygındı, ilaçlar yüzünden uyuşuk bedenini yada zihni'mi demeliydim...
Bu yaşadıkları, psikolojik olarak bedeni. Çok kötü durumdaydı, Kendi içinde yaşıyordu. Turan hep güçlü olmaya çabaladı, olmadı. Yine kötü anılar Zihnine hücum ediyordu.
Turan, kurumuş boğazı ile yutkunup " abi...su" diye mırıldandı. Sesi çok kısıktı.
Yakında olan Eymen hızla bir bardak su doldurup, bardağı alıp, abisini tutup kaldırıldı. Suyu dudaklarına götürüp içirdi. Turan geri çekilip, eymeni Zorlukla kendine çekip sarıldı. başını öpüp " sağol aslanım benim" diye mırıldandı.
Alparslan ikisini de izleyip, gülümsedi. Alper dayanamayıp, turanın yanına varıp, eymen' e sarılmış kardeşine sıkıca sarıldı.
Şuan içi hala doluydu Alperin,sakin olması mümkün değildi. Turan iyi diye kendini telkin ediyordu.
Derin nefes almışlardı. Turan kalbindeki sızı ile aldığı nefes boğazında tıkalı kalmıştı. Elini kalbine koyup, derin nefesler aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK ( BXBXb ) // Bxb // || bxb ||
RastgeleTalha 17 yaşında yaramaz, uslanmaz, yalancı, çıkarcı, masum rolü yapan, biriydi yinede hayatını yaşayıp öğremiş biriydi kendisi. Tabi bir yandan ikizi ise hayatı mahvolmuş bir şekilde yapayalnızdı. Babası ve annesi, onlar yüzünden çok kötü bir haya...