7

900 49 65
                                    


İyi okumalar.❤️

Oy ve yorum yapmayı unutmayın.🥰






























Şuan saat 16:20.

Şuan nemi yapıyorum. Asaf beni gözleriyle öldürüyor resmen. Evdeyiz ve Bana çok kızgın bi durumda.

Ben herşeyimi asafa anlatıyorum. Bu sefer anlatmadım. kafamı eğdim. Çok pişmanım. Kafamı kaldırıp kirpik altlarımdan gözlerine baktım.

Gözlerinde hüzün çökmüştü. Kafamı eğip ellerimle oynadım. Götüm üç buçuk atıyor anasını satim.

Turan ve ailesini hemen dükkanda bırakıp asafla eve geldim. Ama arkamdan asafa sinirle baktıklarını görmüştüm.

Napim benim hep yanımda asaf vardı. Ailem yoktu. Gidip kollarına atlicak değilim.

Kafa iki yana sallayıp asafa baktım. Gözlerinde şimdi şefkat vardı. Galiba sakinleşti. Hemn Kafamı eğdim. Napim çok utanıyorum.

Yanımda kıpırdanma oluşunca Kafamı çevirip baktım. Asaftı. Gözlerim doldu. İç çekip kollarını bana sarıp kendine çekti.

Kafamın üstünü öpüp okşadı. Sol gözümden yaş geldi.
Bidaha asaftan birsey saklamicam.söz.

Bende kollarımı asafın boynuna sarıp sıkıca sarıldım. Asaf kollarını sıklaştırdı.

Dudaklarımı arayıp. " asaf nolur bana kızma olurmu sana soylicektim. Ama uyuyup sabah söylicektim.sen evde yoktun.nolur bana Darılma. Bu sefer söz hemen sana gelip anlatıcam." Dedim. Ama sesim kısıktı.

Asaf kulağımın arkasını öpüp. " tamam affettim. Ama bu son. Talha beni hiç bırakma olurmu. Benim ailem tek sensin bu dünyada." Dedi. Sesi kırgın geliyordu.

Asafın dediklerine kafamı hızla iki yana sallayıp panikle. " o nasıl söz asaf beni seni hiç bırakırmıyım. Sen benim can parcamsın. Biz birbirimize söz verdik. Hiç ayrılmicaz diye. Öyle şeyler düşünme." Dedim.

" evet verdik. Seni hiç bırakmam talha sen benim tek varlığımsın bu dünyada." Dedi.

Asafın dedikleriyle hıçkırdım. Asla bırakmam asafı. Tamam arada turanla konuşurum. Ama asla asaftan gitmem.

Asaf beni yatıştırıp Geri çekildi. Ama kollarını çekmedi. Yüzümü inceleyip. Parmak uçlarıyla ıslanan yanaklarımı sildi.

YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK  ( BXBXb )  // Bxb //  || bxb ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin