Ben geldim. ♥️ Yeni bölümle hemde. (≧▽≦)
Sınavlar bitti. Sanırım. Beden sınavı olmadık, oluruz ama belki, bilmiyorum. Neyse.Evet yeni bölümü isteyen var bende. Size söz vermiştim. Panoma yazmıştım ben. Oraya girip baktıysanız biliyorsunuzdur.
Herşeyi panoma yazıyorum. Ordan bakıp haberdar olabilirsiniz.♥️Artık konuşmayı kesmem lazım. Çok konuştum ya. Ksksksksks
İyi okumalar size. 🤓
15/01/2024
Yine ben. Jsjsjsksks bu sefer bitirip atıyorum bu gün. 15 gün tatil olcak inşallah. Yan gel yat Osman yapcam. Skskksks
Bide ev temizliği var onlarıda yapcam. (◍•ᴗ•◍)❤
Film, dizi ohooo daha çok var.❣️❣️❣️Neyse siz başlayın fıstıklarımmm. (人 •͈ᴗ•͈)
Bana sarılan Asaf denen çocuk sonunda benden uzaklaştığında rahat bir nefes aldım. Bunaldım amk.
Derin nefes alıp yüzümü inceledi. Sinirle" sen Talha değilsin." Diye çıkıştı. " Ee oha ama. " Diye şaşkın nida kopardım.
Bana son bakış atıp yanım dan gitti. Geri gelmişti endişe dolu bakışları. Doktor diye bağırıyordu şimdi koridorda.
Sonunda yanına biri gelip yardımcı oldu. Hemşireydi sanırım.
Benim, önünde durduğum kapıyı gösterdi. Kapıya bakıp Teşekkürler deyip kapıyı pat diye açıp içeri daldı.
Oflayıp kimseyi takmadan bende girdim arkasında. Asaf doktoru taktımı bir tarafına yooo.
İçeri baktığım da kendine gelmiş bir Talha gördüm. Şimdi daha iyi görünüyordu.
Asaf ona sıkıca sarılmıştı. Bu görüntüye aldanıp kıskanç olmicam. Olmicam. Derin nefes alıp sakince talhanın yanına yaklaştım.
Beni görünce sevinmişti, bir saniye yüzü soldu. onu anlamaya çalışmak çok zordu, bide ikizim.
Sakince yanına oturup asafa son bir bakış atıp ikizimi kendime çekip sıkıca sarıldım. Kollarını bana dolayıp oda sarıldı. Gülümseyip geri çekildim. Konuşmaya başladı:
Ne oldu bana ? En son arabadaydık. Sadece çok kötü hissettiğimi hatırlıyorum. " Titrek bir sesle konuştu.
Onun suçu yoktu. Panik atak, sinir, bulanım. Anlıyordum. Ulan baba ulan baba. Senin ben. Dudağıma gelen küfürlüri, dilimle ısırıp yuttum.
Şuan olmaz sakin olmalıyım. Derin nefes alıp" sadece panik atan geçirdin. Şuan iyimisin peki?"
" Evet iyiyim ikiz" deyip gülümsedi.
Öksürük sesi gelince bakışlarımı talhadan çekip otarafa baktım.
Asaf bana sinirle karışık şaşkınlıkla bakıyordu. " Anlamalıydım. Çok benziyorsunuz. Ama ben sizi ayırt ederim. " Dedi sakince.Haklı şimdi. Dudağımın kenarı salisalık kıvrıldı.
Odaya dalan ailemle sinirle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK ( BXBXb ) // Bxb // || bxb ||
De TodoTalha 17 yaşında yaramaz, uslanmaz, yalancı, çıkarcı, masum rolü yapan, biriydi yinede hayatını yaşayıp öğremiş biriydi kendisi. Tabi bir yandan ikizi ise hayatı mahvolmuş bir şekilde yapayalnızdı. Babası ve annesi, onlar yüzünden çok kötü bir haya...