Medyadaki şarkıyı dinleyin. Çok güzel bi tını var. ♥️♥️♥️Vote ve yorum atmayı unutmayın. 🥰
İyi okumalar aşklarım (◕ᴗ◕✿)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
._Celal_
( 1 adamımız ela gözleriyle celal. mavi gözlü olanda burkan ♥️)Adamlara durmaları;
" Yeter bu kadar kesin duymuşdur burkan efendi." Dedim. Sesim olduğundan buz gibiydi.
Adamalar durup beklemeye başladı. Bakışlarım kapıya gitti. Kapı açılıp sinirli bi burkan çıktı.
Yakama yapışıp, yumruk attı. Geriye sedelediğimde. Sabit dura bilmişdim. Yere tükürüp dudaklarımdaki sıcak sıvıyı elimin tersiyle sildim.
Benden bi santim kısa, kafa tutuyor. bok.
Adamalara işaret verip gitmeleri istedim. Hepsi dağılmışdı. Burkana döndüğümde mavi gözleri lacivert rengini almışdı. Oh... Çok seksi şuan. Mmm
Yanına gidip, belinden kavradığım gibi kendime çektim. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.
Sırıttım. Bu önümdeki adam herşeye değer. Kavgalıyız diye benden uzak durmuşdu. İstediğim olursa kimse benden kaçamaz. İzin vermem.
Dudaklarına eğilip;
" Neden bu kadar hırçınsın burkan. Talha İlk benle tanıştı diyemi trip yiyorum senden. " Nefesimi üfliyerek konuştum.
Burkan önce yutkunup kollarını önümde birleştirip benden kurtulmaya çalıştı.
Kasıldı ama ben daha yapılıydım. Uğraşmayı kesip yerinde durup bana bakmaya başladı.
Hatırlatma. Şimdi merak eden vardır. kesin. Boy yada nasıl yüz tipleri var. Şöyle açıklıyorum.
Cemal; keskin çene hatları, ela gözleri. Kirpikleri gür. Esmer tenli. Kalıplı. İri yarı işte. Boyu, 1.88. kahve tutamda saçları var, uzun.
Yaş; 33Burkan; Yuvarlak yüzlü. Kalıplı ama çok değil biraz. Deniz mavisi gözleri var. Kızıl kirpikleri var, parlak. Beyaz tenli ama ölü gibi değil orta derece. Boyu, 1.85. kızıl renkte parlak sacları var. Önüne dökülüyor.
Yaş; 30Talha; tombul yanaklı. Tatlı yüze sahip, çekik gözleri var. Süt renginde teni. Simsiyah saçlara sahip. Uzun biraz alnına dökülüyor. Bedeni biraz gelişmiş. Zayıf değil okadarda. Boyu, 1.78.
Turanda aynı Talha gibi. Sadece turan biraz kalıplı. Boyu, 1.79
Hatırlatma bitti devam edin siz. ♥️
" Bırak beni boz ayı nolcak" burkan' ın dediği söze gülerek;
" Kapa, o güzel dudaklarını yoksa çok fena yaparım seni" dedim. Burkanın yanakları bembeleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞA DOGAN IŞIK ( BXBXb ) // Bxb // || bxb ||
De TodoTalha 17 yaşında yaramaz, uslanmaz, yalancı, çıkarcı, masum rolü yapan, biriydi yinede hayatını yaşayıp öğremiş biriydi kendisi. Tabi bir yandan ikizi ise hayatı mahvolmuş bir şekilde yapayalnızdı. Babası ve annesi, onlar yüzünden çok kötü bir haya...