ARTIK HER ANIM (+18)

64.4K 349 18
                                    

Heeellooo !! Bölümdeki 1000 okunma sayısını görünce hemen koştum geldim bölüm yazmayaa. Oy sayımızda normale göre süperdi gerçektenn :* iyi okumalarrr diyorum veee çekiliyorummmm...

(Bu bölüm cinsellik içermektedir uyarı bulunmaktadır. Başlangıç ve bitiş kısmını işaretledim.)
•••••

"Evet Aylincim, yemek menüsünü her tabağa değilde bir masaya iki tane olacak şekilde ayarlayalım lütfen."

"Tamamdır Ahenk hanım." Aylinin odadan çıkmasıyla birlikte , önümde duran laptoptan saate baktıktan sonra kapağını indirdim ve ayaklandım.

Saat akşam 5 olmuştu. Genelde bu saatte ofisten çıkıyordum ve bu günkü işlerimde bitmişti. Düğün ve kutlama organizasyonları ; ufakt koktely düzenlemeleri yapıyordum. 2 haftadır bu işin içinde olmama rağmen babamın ünü ve adının duyulmuş olması işlerimin güzel ve yerinde olmasına sebep oluyordu.

Ne diyim hayatımdaki tek katkıları böyleydi... ne bir arama ne bir nasılsın yoktu aramızda. İster miydim bilmiyordum çünkü bu hissiyatı unutmuştum.

"Pardon Ahenk hanım müsait misiniz?" Sekreterlerden Nurcanın kapıyı tıklatıp içeri girmesiyle gülümsedim. O da benim gibi istanbulda kimsesizdi ve tesadüfen tanışıp ona iş teklif etmiştim. İstanbul şartlarında ona bal gibi gelmişti bu teklif. Kadınlar kadınlara destek olmalıydı.

"Müsaitim Nurcan, buyur?" Dediğimde,

"Bir beyfendi geldi düğün organizasyonu için fikir danışmak ve uygunluğa göre anlaşmak istiyormuş. Yarın mı gelmesini söyleyeyim yoksa gelsin mi? Mesainiz bitti rahatsız etmek istememiştim aslında." Hala çekinerek konuşuyordu benimle. Oysa ki benden çekinmemesi gerektiğini ısrarla belirtiyordum.

"Gelsin canım, bekliyorum." Diyerek gülümsedim . Odadan çıktığında sıkıntıyla üfledim ve koltuğuma geri oturup laptopumu geri açtım .

Kapım tekrar tıklandığında içeri giren kişiye baktım.  Uzun boylu ortalama 28-30 yaşlarında görünen genç bir adamdı. Lacivert bir takım giymişti. Bir elimde araba anahtarı ve sigara paketi duruyordu. Esmer ve kirli sakallı yakışıklı bir adamdı. Gözleri gözlerime bakıyordu ama o kadar siyahtı ki, göz göze geldiğimiz an gözlerimi kaçırmak istemiştim.

"Merhabalar Ahenk değil mi?" Çok ciddi ve resmi konuşmuştu. Sesi o kadar ifadesizdi ki kan dondurabilme yeteneği olduğunu düşünmedim değil. Ayrıca, Genelde müşterilerim bana hanım diye hitap ederdi. Bu adamla askerlik arkadaşı olabilir miydim acaba?

"Evet sizde?" Diyerek soru sorduğumu belirttim. Ruhsuz bir ifadeyle gözlerini odada döndürdü ve inceledi. Cevap vermesi 15 saat sürüyordu anlaşılan...

"Çağatay Korfan." Masamın önünde duran koltuğa oturduğunda , beklentiyle bakışlarını bana dikti. Konuşmuyor derdini söylemiyor ne organizasyonu için geldiğini bile anlatmıyordu. Telekinezi yeteneğim olsaydı gerçekten kullanmak isterdim ama maalesefki yoktu.Tek kaşımı kaldırdığım an birden toparlandı. Elindeki anahtar ve paketi önünde duran küçük cam sehpaya bıraktı. Bi tokalaşmamıştı bile. Garip yetersiz kalırdı ama bu adam cidden çok garipti.

"Sizi dinliyorum Çağatay BEY!" Dedim. Bey kelimesine bilerek vurgu yaptığımda dudağının yukarı kırıldığını gördüm. Yaptığı saygısızlığı vurgulayan hareketime gülmesi biraz çok saçmaydı sanki? Neyse , sadece bir müşteri diyerek kendimi telkinledim.

"Kız kardeşim yakın zamanda evlenecek. Düğün yapmak istemediğimiz için nikah sonrası kokteyl ayarlamak istiyoruz. Nasıl yardımcı olabilirsiniz ?" Dediğinde bilgisayarımın ekranında dizaynlarımın kayıtlı olduğu dosyaya tıkladım. Bir kaç seçenek vardı ve en iyisini yapmaya çalışıyordum.

SEVGİLİMİN ABİSİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin