AÇIKLAMAYI SONUNA KADAR OKUYUN LÜTFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!Cümleteeeeen iyi geceler asklarımmmm. Hiç bir kitabıma yeni bölüm yayınlamadığım o kısa paradoksa girdim. Neden diye bir sorunnn amaaa...
Yıllık iznimin ilk gününde erkek arkadaşımla bir tatile çıktık. Yaz bitmeden yüzümün gülmesi benimde hakkımdı be... Tabi yazamama sebebim bu değil. Birlikte maç izleme kararı aldık. Gol olunca sevinirken parmağı gözüme geldi ve benim korneam çizilmiş MSMEMMSMEMDMEMMDMD Hayır birde Galatasaray gibi bir takım varken Fenerbahçeli!!!! Fenerbahçe yüzünden çizilen korneam ve ben artık döndük. cenabetlik deyincede biz yani. Ciddi bir sorun değildi fakat sürekli sulanması rahatsız ediyordu .
Neysem kısacası geldim.
Kitabı final yaptıktan sonra baştan sona düzenlemeye almayı düşünüyorum. Cringe yerleri düzelteceğim. Birazda mantık hatalarını...
İyi okumalar asklarım.
Ay geri geldim aklıma ne geldi. İlk bölümlere gelen yorumları okudum biraz. Ahenke neden kızıyorsunuz arkadaşlar. Ala Ahenk her zaman hatasının farkındaydı ve pişmanlıklar yaşadı. Sende aynısını yaptın diye ersini savunmayın lütfen... Bir diğer konu.
Gökay benim canımın ciğeri. Gökay Karacabey benim aşk adamım. Birtanem. Gökayı neden kötülüyorsunuz onu da çözemedim gitti. Gökaya laf edilinle kalbim kırılıyor şakasız...
O kadar harika bir adamki ilerleyen bölümlerde anlayacaksınız.
Ha birde belki biraz ağlamalı zırlamalı bölüm yazarım bundan sonra. Bir iki bölüm dram Türk insanının kanında vardır dostlarım.
Şimdi gerçekten iyi okumalar.
Şaka.
Oy ve yorum yapmazsanız küsüyomuşum. Yorum sayısı çok çok az ve sınır muhabbetine dönmeyelim be ...
Hadi çok çok iyi okumalar.
•••••"Ofisinde güzelmiş he kızçem." Ceren bu gün benimle birlikte ofise gelmişti. Bartu ise Gökayla işe gitmişti. Cerenin benimle çalışmasının daha uygun olduğuna karar vermiştik hep beraber. En yakın arkadaşımla aynı ortamda olmak bana da iyi gelecekti. Sabahtandır ona yapılacakları anlatıyor ve diğer kızlarla tanıştırıyordum.
O iğrenç günün üzerinden neredeyse 1.5 hafta geçmişti. Artık kan testi vermiyordum. Dışarıda bir şey içersek istemsizce midem almıyordu. Bir şeylerin tekrarlanması beni korkutuyordu. Bu sürede Gökaya daha çok bağlanmaya başlamıştım. Bana gerçekten bebeği gibi davranıyordu. Bana verdiği değeri ve sevgiyi iliklerime kadar hissediyordum. Her şerde bir hayır vardır lafı fazlasıyla doğruydu. Benim günahımın bedeli Gökaydı. Bedel çok güzeldi ve benimdi. Bu güne kadar gerçekten sevilmediğimi anlamıştım.
"Eee ne yapacağız şimdi?" Sıkılmış bir şekilde sandalyeye yayılınca gözümle kaşımla bir kaç işaret yapmamla toparlandı. İçeri bir müşteri girse böyle bir görüntü hoş olmazdı sonuç olarak. Arkadaşım bile olsa iş yeri kurallarında esneme yapmak yoktu.
"Tara gelecek bu gün. Mekanı ile anlaşma yapabiliriz. O mekana gideceğim. İstersen gel bebeğim." Dediğimde sıkıntıyla iç çekti.
"Ben o sırada bir alışverişe çıkarım. Adam akıllı giysim yok. Onları hallederim." Başımla onu onayladım. 1-2 saat içerisinde 4 anlaşma yapmıştık ve yoğun bir Ay bizi bekliyordu. Telefonuma sms sesi gelmesiyle bakışlarımı ekrana düşürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİLİMİN ABİSİ +18
Ficção AdolescenteHer yasak, bir miktar tatlı olmakla birlikte kendine çekerdi. Benim yasağım çok farklıydı. Benim yasağım elimi uzatsam bile dokunmayacağım bir yasaktı. "Güzelliğin, bana verilmiş en büyük ceza. Kokun uzak durmam gereken en büyük zehir. Tenin bir ma...