ELLERİM ELLERİNDE

7.2K 178 17
                                    

ÖNCEKİKLE MERRRHABAYINNNN SNNWNSNS BEN GELDİİMMM. ARTIK UZUN SÜRE KOPMAYACAĞIZ ARKADAŞLAR BELİRLİ TARİHLER VAR KAFAMDA VE O TARİHLERDE YENİ BÖLÜM YAYINLAYACAĞIM SÜREKLİ İNŞALLAH..

SİZE ÖNEMLİ İKİ SORUM VAR??????

BİRİNCİ OLARAK ASKERİ BİR KURGU YAZDIM VE TASLAĞIMDA DURUYOR YAYINLASAM KİMLER OKUR?

İKİNCİSİ PEOFİLİMDEKİ DİĞER KİTAPLARIMA BAKTINIZ MII??

BAKMADIYSANIZ RİCA EDİYOEUMM Bİ ŞANS VERİNNN.

İYİ OKUMALAR

••••••

"Beynine girdimi küçük kardeşim." Diyerek bir yumruğu daha kardeşinin görmeye dayanamadığı yüzüne salladı genç adam. Bıkmıştı artık ondan. Sürekli götünü toplaması yetmezmiş gibi , sevdiğinin canına el uzatmıştır şerefsiz.

Ersin, kafasını zorlukla kaldırdı ve korku dolu gözlerle ağabeyine baktı. "A-abi. Babama söylemeyeceksin dimi gerçekten?" Diyebilmişti güçlükle. Bir ton dayak yemişti. Abisinden yediği dayak harici cengiz ve tuğrulda onu iyice tartaklamıştı. Şu an konuşuyor olabilmesi mucizeydi.

"Oğlum ben seni daha kaç kere bokun içinden ayıklıcam söylesene bana! Bıktım lan yedi yaşındamısın 27 mi belli değil. Sikimde değilsin Ersin bundan sonra." Dediğinde, Ersin yavaştan değil hızlı bir şekilde tutuşmuştu. Babası abisinin anlattıklarını duyarsa, Ersinin elindekiler uzun bir süre bay bay derdi.

"Abi, aramıza bir kızın girmesine izin mi vereceksin?" Ersinin dediği genç adamı dumura uğraymıştı. Bu duraksama bu cümleyi sorguladığı için değildi, gözünün önüne gelen çekik ve yeşil gözleri özlediğindendi.

Hastanede baygın olduğunu, canıyla mücadele ettiğinin ağırlığı altında ezilmektendi.

"Ersin, sen Ahenki hak etmedin. Onun saç teli bile senin karakterine ağır geliyordu. Ben onu seviyorum hatta aşığım. Değil aramıza girmek, istese seni hayatımdan bile silerim. Sen aileni bile hak etmeyen adi şerefsizin tekisin, biliyorsun değil mi koçum?"

Ersin ilk defa abisinin cümleleri altında eziliyordu. Hatası çoktu. Uyuşturucu kullanmıştı ve abisi onu o bataklıktan ayıklamıştı. Kimseye duyurmamıştı ve 'Abinim ben senin. Yanında olucam bunu atlatmanı sağlayacağım . Demişti. Fakat ersin abisinim iyi niyetini suistimal  etmişti. Kullanmasa bile satmıştı.

En sonunda bu bok yüzünden borca batınca, babasının şirket projesini , rakip firmaya para karşılığı sızdırmıştı. Öz be öz babasına bu kötülüğü yapmıştı ve o ay ihale  ve gelirler rakip firmaya geçmişti. Gökay bunu bi şekilde öğrenmişti. Ersini ağzına sıçmaktan beter etmişti fakat yinede kardeşi diye bokunun üstünü örtmeye yardımcı olmuştu.

Ersinin vukuatları durmamıştı ve Gökay erkek kardeşinin ne kadar lanet  biri olduğunu görmüştü. Onun susması Ala Ahenkin, mahperisinin gözleriyle buluşana kadardı.

"Her şeyi anlatacağım sokuk. Daha sana sabrım yok. Sevdiğim kadından uzak durucaksın Ersin. O benim. Benim kalbimin içi tamamen Ahenkle dolu. Kalbimdekine dokunursan, seni bu hayattan silerim. Anlıyomusun." Dediğinde, genç adam kardeşinin boğazına tehlikeli ve tehditkar bir şekilde dokunuyordu.

Tam ersin bir şey diyecektiki, ortamdaki gerginliğin içine zil sesi bomba gibi düştü. Gökay ekrana baktığında, arayan kişinin Tara olduğunu gördü.

"Efendim Tara."

"Gökay uyandı. Ahenk uyandı , normal odaya alıyorlar tüm değerleri normale dönmüş. Solunum ve beyin olarakta her hangi bir kalıcı hasar yok ama seni sayıklıyormuş. Hemen gel." Genç adam , kadına cevap vermeden yüzüne kapadı.

SEVGİLİMİN ABİSİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin