TENİ TENİME

792 17 8
                                    

Lansman vardı o gece. Sedat'ın yeni çıkacak şarkısının lansmanı. Tüm erkekler davetliydi sadece kadın yarışmacıların gelmesini yasaklamıştı yapım yani en azından herkes öyle biliyordu.

Çağrı, Erhan, Mesut, Ahmet, Mahir, Bilgehan elenen, elenmeyen herkes oradaydı. Herkes çok eğleniyordu. İçkiler, danslar herkes kafasını dağıtıyordu.

Erhan da içmişti tabi. Yaren'le ayrıldıktan sonra kendini toparlayamamış ve bir süredir içkiye vermişti adam kendini. Üçüncü kadehini kafasına dikerken bir ses duydu Erhan. Bir topuk sesi geliyordu kulağına. Öyle normal bir topuk sesi değildi bu duyduğu fazlasıyla tanıdık bir sesti. Sanki daha önce çok kez duyduğu bir sesti.

Önüne döndü tekrardan Erhan. Sonradan bir ses duydu, bir kadın sesi.

''Sedat!''

Erhan cesaret edememişti kafasını çevirmeye. Yanılıyordu beklide. Mümkün değildi çünkü. Bu ses onun sesi olamazdı. Fazla alkolden yanlış mı duydum acaba diye düşündü?

Tutamadı Erhan kendini. Kafasını sesin geldiği yöne doğru çevirdiğinde şaşkınlıkla havalandı kaşları. Yanlış duymamıştı Yaren gelmişti, buradaydı.

Yaren'in üstünde üst kısmı drapeli siyah vücudunu saran derin yırtmaçlı bir elbise vardı. Dudaklarına son zamanlarda sürdüğü klasik kırmızı rujunu sürmüştü. Çok güzel görünüyordu, her zamankinden daha güzel. Bir an gözünü alamamıştı Erhan. Yanına gelen Burak'la gözlerini kadının üzerinden çekerek yanındaki adama döndü. Organizasyonu onun yaptığını biliyordu.

''Burak hani kadınlar gelemiyordu? Niye geldi ki simdi?'' diyerek sert bir üslupla adamla konuştuğunda Burak Erhan'ın tavrı yüzünden gerilmişti.

''Sakin ol abi. Yaren Sedat'ın özel konuğu. Yapım özellikle istedi Yaren'in gelmesini.''

''Başka kız bulamamışlar mi özel konuk olarak gönderecek?''

''Valla bilmiyorum abi. Elif gelemiyor, diğer kadınlarla da arası pek iyi değil Sedat'ın. Bir de malum sebeplerden Yaren baya ön planda biliyorsun...''

Burak'tan aldığı cevapla sıkıntıyla önüne döndü Erhan. Yaren Sedat'la selamlaşmış kalabalıkta sanki birini arar gibi göz gezdiriyordu etrafa. Gözlerini kadının üzerinden bir saniye bile ayırmıyordu ta ki kadına seslenen adamın sesini duyana kadar.

''Yaren! Burdayız!''

Kadın nihayet aradığı kişiyi bulmuş gibi yüzüne bir gülümseme yerleştirerek kendisine seslenen adama doğru yürümeye başladı. Kadın karşısındaki adama her yaklaştığında Erhan mümkünmüş gibi daha fazla geriliyordu.

Çağrı yanına gelen kadına sıkıca sarılmıştı. Çıkan dedikodular ikisinin de umurunda değildi çünkü yalan olduğunu biliyordu ikisi de. O yüzden bir başkasına kanıtlama gereği de duymuyorlardı.

''Kemiklerim kırıldı Çaağrıııı!'' diyerek uzaklaştı adamdan. Ardından yanında duran Ozan'a doğru döndü. Kısaca onunla da sarıldıktan sonra Çağrı ve Ozan koruma içgüdüsüyle ortalarına aldılar Yaren'i.

''Bu ne güzellik ya? Valla yandık bugün Çağrı'' diyerek gülen Ozan'a, Çağrı ve Yaren de gülerek tepki vermiş hatta Yaren hafif sitemle Ozan'ın omzuna vurmuştu. Ne konuştuklarını duyamayan Erhan kadının başkalarıyla bu kadar yakın olmasına her zamankinden çok sinirlenmişti çünkü kendisi kadının yanında olmak istiyordu. Her ne kadar kendi dahil birçok kişiye itiraf edememiş olsa da, deli gibi kıskanıyordu Yaren'i.

Bakışlarını kadından uzaklaştırmak için salonun başka bir köşesine çektiğinde kendisi gibi kadına bakan başka bir adamı gördü, Mesut da oradaydı. Adamın tavırlarından bile sinirlendiği çok net anlaşılıyordu.

EFSUNKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin