İNTİKAM YEMİNİ PART II

325 6 2
                                    

Kadın adamı kafasından vuracaktı, daha fazla acı çekmesin diye.

Adamsa kadını kalbinden vuracaktı, belki yaşar diye...

Tetiği çekeceklerdi ikisi de ta ki...

Ağaçların arasından bir silah sesi patlayana kadar. Korku kaplamıştı Yarenin vücudunu. Aynı anda hem korumalar hem de Eftelya sesin geldiği yöne doğruldu.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Flashback:

Arabada ormana doğru giderken, telefonu çalmıştı adamın. Batıcan'dı arayan.

Efendim Batı? Bir haber mi var?

Abi Yaren senin arkandan çıktı da. Kimseye haber de vermemiş. Senin haberin var mı?

Bana da haber vermedi. Yok haberim. Nerde şimdi?

Çocuklar takip etmiş Allahtan. Orman yoluna girmiş. Bende çıktım, yanına gidiyorum şimdi. Bana emanet, merak etme. Sen buldun mu Güneşi?

Sen orman yolu mu dedin?

Evet abi. Niye ki?

Ormana gidiyor. Batı sakın peşinden ayrılmayın. Kendinizi de belli etmeyin. Çocuklara söyle ormana girer girmez etrafı kuşatsınlar ama kendilerini belli etmesinler. Büyük ihtimalle benim yanıma geliyor.

Nerden bilecek ki nerde olduğunu? Haber mi verdin?

Ben vermedim de-

E nasıl senin yanına geliyor o zaman? Ne işiniz var oğlum ormanda? Adam gibi anlatsana şunu.

Biri bana mesaj atmış. "Kızını görmek istiyorsan ormana gel" diye. Tek gel demiş mesajda. Yaren kimseye haber vermeden çıktı diyorsun. Aynı mesajı ona da yollamışlar şerefsizler. Tuzak işte oğlum.

E madem tuzak, çocuğun orda olduğunu nerden biliyorsunuz? Ya getirmezlerse?

Bilmiyoruz. Ama başka çarem yok. Sen dediğimi yap. Hazırlıklı gelin. Olurda çocuğu bizsiz bir yere götürmeğe çalışırlarsa-

Biz karşılarız, merak etme.

Güneşi alıp güvenli bir yere götürür götürmez ateş et. Hem adamların dikkatini dağıtıp Eftelya'yı alırız hem de güvende olduğunuzu anlarız.

Ya Güneş orda olmazsa?

Orda olacak. Olmazsa yine paketleyeceğiz. Gerekirse sülalelerini kurşuna dizerim, yine de alırım Güneşi.

Peki kadının orda olacağını nerden biliyorsun?

Tuzağı bize, hıyar korumalarının gül cemallerini görelim diye kurmadığını düşünüyorum. Kadının amacı 5 yıldır beni öldürmek. Seyretmek ister herhâlde.

"Bugün eceli oluyoruz" diyorsun.

Adamları gebertin, kıza bir şey olmasın. Belki bizi şerefsiz amcasına götürür. Ha bir de Batı, adamlar tek gelin dedi. Güneşi alana kadar, kendinizi sakın belli etmeyin!

Merak etme, bende o iş. Alacağız Güneşi. Kimseye de bir şey olmayacak. İçiniz rahat olsun.

Flashback son.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Kadına baktı adam sanki onay verircesine.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Flashback:

EFSUNKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin