ŞAMPİYON

191 5 3
                                    

BÖLÜM SONUNDAKI NOTU OKUMAYI UNUTMAYIN!

21 Eylül. Son set günüydü. Yaşadıkları tüm o dolu-dizgin, kasvetli ve bir o kadar da yorucu sürecin sonuna gelmişlerdi nihayet ki. Evin iki mutlu çiftinden biri olmayı başarmıştı ErYar. Sezon biter-bitmez evlenecek olan tek çift de diyebiliriz aslında. Yarışma içinde evleneceklerdi aslında ama son birkaç ayin beraberinde getirdiği olaylardan dolayı istedikleri gibi yürümemişti olaylar. Küçük bir detaydı gerçi. Evlilik sürecinin birkaç ay uzaması ikisinin de gözünü korkutmamıştı. Ayrılığın getirdiği olgunluk ve güvenle birlikte ilişkilerini sağlam bir temele oturtabilmişlerdi.

Erhaan! 5 saattir saçınla uğraşıyorsun gelsene!

Geldim aşkım.

Kaç saattir ne yapıyorsun ya banyoda? Ben bile hazırım, 9 saattir seni bekliyorum.

Sevgilim saçımı yapmam uzun sürüyor, biliyorsun.

Ay gideceğiz, bir şeyler zırvalayacaklar, sonra da hakkimiz olanı alıp çıkacağız iste aşkım abartma yani.

Allah Allah. Bana diyene bak ya.

Ne varmış sana diyende pardon?

Dön bir, bakayım ne varmış.

Ya terbiyesiz!

Ne dedim ya? "Dön bir, bakayım." dedim.

Omuz silkti Yaren gülümseyerek.

İki koluyla kadının belini kavrayıp kendine çekmişti aniden.

Çok güzel olmuşsun.

Kadının iki yanağından öptükten sonra, yukarıdan aşağıya süzüp söyledi adam.

Gülümseyerek Erhan'a bakıyordu Yaren. Kısık bir sesle söyledi.

Sen kime hazırlandın bu kadar?

Sana.

Yalaaancı.

Öyle deme sevgilim.

Bana nee?

Bu sefer eğilip boynunu öpmüştü.

Çıkalım mı? Geç kalacağız.

Gitmekle iyi mi yapıyoruz, bilmiyorum da-

Niye utanacak, çekinecek bir şeyin mi var Erhan?

Yok aşkım da şimdi gideceğiz, bir sürü gereksiz insan. Boş konuşup moralimizi bozacaklar. O yüzden söylüyorum.

Bozamazlar aşkım. İlişkiyi 18 kişi mi yaşıyoruz? Hayırrrdır? Hakkımız olanı alıp çıkacağız. Bitti. Nokta.

Hakkımızı alıp çıkacağız diyorsun.

Ayynen öyle diyorum.

Benim hakkım olan yanımda.

Dudağının kenarında beliren gülümsemeyle bakışları adamın dudaklarına kaymıştı. Birkaç saniye daha seyredip, Erhan'ın dudağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurmuştu Yaren.

Erhan-

Söyle bir tanem.

Olay çıkarma olur mu? Lütfen.

Sevgilim-

Adamın elini avucunun içine aldı kadın.

Erhan... Lütfen dedim. Son gün ya. Birkaç saat dayanırsın. Pişman etme gittiğimize.

Sıkıntıyla nefes verdi adam.

O herif sana laf-söz atarsa Yaren-

Ooh sen çıkmadan böyleysen- ben kime laf anlatıyorum zaten.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EFSUNKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin