Eftelya Sobacı. 5 yıl önce silahlı saldırıda annesini, babasını ve kardeşini kaybetmiş, o günden beri ailesinin intikamını almak için amcasına yer altı islerinde yardım eden bir mafya avukatı. 5 yıl önce ailesinin cenazesinde Erhan Saffar'in en sevdiğini almaya yemin etmiş ve Saffar ailesinin en büyük düşmanı.
Yaren Saffar. Kocasının yer altı islerinde yardım eden, bi o kadar da ailesini olabildiğince uzak tutmaya çalışan bi doktor.
Erhan Saffar. Yıllardır silah alışverişi yapan, yer altında bir "masa" kurmuş, tek derdi ailesini korumak ve vatan hainlerini yok etmek olan bir mafya babası.
Gün batımında bir restorana gitmişlerdi. Bu sefer normal bi yemek için değil, bir operasyon için. Ortamın verdiği gerginlikle oluşan sessiz ambiyansı bozarak yareni süzdü önce Erhan bastan aşağı, dudağında bi gülümsemeyle.
Çok güzel olmuşsun sevdiğim.
Teşekkür ederim sevgilim.
Kafasını iki tarafa sallayarak gülmüştü kadın sadece.
Kadının güldüğünü görünce ayni şekilde gülerek cevap verdi adam.
Niye güldün?
Yani belki birazdan surda ölüp gidicez; ama senin derdin hala bana iltifat etmek ya, ondan güldüm.
Kızın masada duran elini kavradı usulca.
Ben o nikah masasında son nefesime kadar seveceğime ve bunu her ne olursa olsun belli edeceğime dair bi söz verdim. Sözümün arkasındayım. Birazdan senin dediğin gibi ölüp gidersek eğer, en azından karıma son bi kez güzel bi şey söyleyip gitmiş olucam.
Aniden yüzündeki gülüşü kaybolmuştu yarenin.
N'oldu?
Erhan ya.
Söyle güzel gözlüm.
Yine çok meraklısın ya; bizi bırakıp gitmeye.
E az önce sen dedin ya; "ölüp gidicez" diye.
Ben öylesine dedim Erhan; lafın gelişi.
Kadının avucunda tuttuğu elini okşamaya başlamıştı adam, sakinleştirmek adına.
Sizi bırakıp gitmeye hiç niyetim yok...
Hem Güneşe söz verdik pikniğe gidicez diye. Sözümüzü tutmazsak küser. Kızımla aramı bozamam.
İkisi de gülmüştü sadece.
Ama yine de Allah kerim yani sevgilim, yüzde bir ihtimal bile olsa, olmaz dersin olur, şaşmaz dersin şaşarsın. Belli olmaz.
Yavaşça adamın eline vurdu kız.
Dalga geçme Erhan! Ciddi birşey konuşuyoruz surda. Ölürsen, sonra olacaklardan ben sorumlu olmam çünkü.
Sen gidersin, başkası gelir diyorsun?
Aynen öyle diyorum.
Tekrardan basını sallamıştı Yaren, bu sefer dudağında bir gülümsemeyle.
Öyle desem; niye burada beş saat kendini öldürtme diye seninle konuşup, operasyonunda yanında olayım? Masaya meze olma diyorum.
Aşkım bak, sadece bir pazarlık yapacağız. Sana söz veriyorum, mecbur olmadığım sürece, çatışma çıkmayacak. Sözleşmeyi imzalarlarsa, bir sorun çıkmaz. Bende arkandan çıkarım.
Ya imzalamazlarsa?
İmzalamazlarsa-
Restorana bi adamın girişiyle yarıda kesilmişti konuşmaları. Kaşlarını çatarak restoranın girişindeki adama odaklandı Erhan. Birkaç saniye adamdan emin olduktan sonra, belirtti karşısında oturan kadına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNKAR
FanfictionBaşka evrenler Eryar'ı 💫 *Hikayelerin kurgusu TW @ablakapatya (Fidankio)'ya metin düzenlemesi @_BadBitchBack_ 'e aittir. *