Setin başlamasına son 2 hafta kalmıştı. Tatil yapabilecekleri ve dinlenebilecekleri son zamanlardı. Çünkü set biter bitmez evlilik hazırlıklarına başlayacaklardı ve tatil için vakit bulamayacaklardı uzunca bir süre. Bu yüzden son iki haftayı değerlendirmek için tatile gidecekti Erhan'la Yaren.
Aslında planları Dubai'ye gitmekti ama son anda balayı için oraya gitmeye karar verdiklerinden bu seferlik Bodrum'a gidiyorlardı.
5 günlük küçük bir tatildi ancak çok heyecanlıydı ikisi de. Evet bu ilk tatilleri değildi ama kâh Erhan'ın kâh Yaren'in iş hayatları yüzünden yaptıkları tatil en fazla 2 gün sürüyodu.
İlk defa bu kadar uzun süre bir tatil yapacaklardı. Sabah 10 da uçak kalkacaktı. 1 saatlik kısa bir yoldu aslında ama cok heyecanlıydı ikisi de ama en çok da Yaren.
Erhan sabah fark etmişti Yaren'in bu heyecanını ama son hazırlıklar yüzünden baya gergindi kadın. Daha fazla üstüne gitmemek için arabaya binmeyi beklemişti Erhan. Arabaya binip yolu yarıladıktan, Yaren'in gerginliğini bir nebze olsun üstünden attığından emin olduktan sonra yanında gerginlikten elleriyle oynayan kadına döndü Erhan.
''Sevgilim niye bu kadar heyecanlısın ya?''
''Ay Erhan çok mu belli oluyor?''
''Ne çok mu belli oluyor?''
''İşte heyecanım.''
''Sevgilim valla 10 metre öteden hissedilir yani o derece. İşte o yüzden soruyorum ya niye bu kadar heyecanlısın sanki ilk tatilimizmiş gibi?''
''Ya bilmem ki ilk defa bu kadar uzun kalacağız ya ondan. Bir de şey...''
''Bir de ney?''
''Aklıma şey geldi... Biz balayına gidince de hani uzun kalacağız falan ya. Ne biliyim işte sanki çok yakınmış gibi hissettim bir an.'' Dediğinde Erhan'ın yüzündeki gülümseme büyümüştü. Boşta duran eliyle kızın elini kavrayarak dudaklarına götürdü. Minik bir öpücük kondurarak elini bu kez de kadının yanağına koydu.
''Heyecanına ölürüm senin.''
''Ya Erhan!''
Kadının utanmış gibi adamın elinden kurtulmaya çalışmasıyla kahkaha attı Erhan.
''Bende heyecanlıyım sevgilim ama daha var ya ona.''
''Ne kadar var ama işte?''
''Yani 1 ay kadar set işleri var. Onlar biter bitmez düğün hazırlıklarına başlasak Kasım sonu gibi kendi evimizde oluruz. Sen heyecanlı mısın sanki biz evleneceğiz diye?'' diyerek minik bir hesap yaptığında kadının gözlerinin parıldadığını görmüştü Erhan.
Yaren'in bu heyecanı adamın çok hoşuna gitmişti. Evlenelim diye tabiri caizse başının etini yediği kadının bu hale gelmiş olması hem şaşırtıyor hem de çok mutlu ediyordu Erhan'ı.
''E heyecanlı bir şey aşkım yani. Evleniyoruz biz farkında mısın? Büyük bir olay benim gözümde. Niye sen heyecanlı değil misin?''
Bir an Yaren'e döndü Erhan. Kadına baktıkça yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamıyor, kadından bakışlarını çekemiyordu adam.
''Nasıl heyecanlı olmam? Her gün şu manzaraya uyanacağım, kokunla uyanacağım. Hayatımda hiç olmadığım kadar huzurlu sabahlara uyanacağım.''
''Evet aşkım da biraz daha önüne bakmazsan öteki tarafta uyanacağız ikimizde.'' Diyen Yaren'le kahkaha attı ikisi de. Kadının uyarısıyla önüne döndü Erhan.
''Ben burdayım sana bi şey olmasına izin vermem ki. ''
Adamın kurduğu cümleyle Yaren gülümseyerek adama doğru çevirdi vücudunu. Yanağına hızlı bir öpücük kondurup geri çekildiğinde ikisi de biraz olsun rahatlamış hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNKAR
FanfictionBaşka evrenler Eryar'ı 💫 *Hikayelerin kurgusu TW @ablakapatya (Fidankio)'ya metin düzenlemesi @_BadBitchBack_ 'e aittir. *