Not: Kelime ve noktalama düzenlemeleri dışında bu bölüm %99,9 Fidankio'ya aittir. Övgülerinizi kendisine iletebilirsiniz ✌🏼
Yarışmanın dokuzuncu bölümü çekiliyordu. Evin bütün çiftleri günaydınlaştıktan sonra sıra Erhan ve Yaren'e gelmişti.
''Yaren günaydın. Nasılsın?''
''Günaydın. İyiyim sen?''
''Bende iyiyim. Çok şık olmuşsun bugün de''
''Teşekkür ederim sende öyle. Görüşemiyoruz hiç ya çık gel bugün''
''Evet konuşmamız gereken şeyler var gelmem lazım.''
''Konuşmamız gereken şeyler mi? Bir şey mi oldu benim bilmediğim?''
''Yok. Öyle lafın gelişi yani.''
''He tamam o zaman bekliyorum'' diyerek derin bir nefes aldı kadın. Bir an adamın kurduğu cümleyle her ne kadar gerilmişte olsa sonrasında rahatlamıştı.
''Öyle bir söyledin ki korktum bir şey mi oldu diye.''
''Yok ya bir sorun yok. Korkuttuysam kusura bakma.''
İstemsizce kadının yüzüne anlam veremediği bir gülümseme yerleşmişti. Yaren'in gülümsemesine kayıtsız kalamayarak karşılık vermişti adam. Günaydınlaşmayı atlattıktan ve evdeki rutin olayları kendi aralarında konuştuktan bir süre sonra liderin kırmızı oda için beş kişi seçmesine dair bir yazı belirmişti ekranda.
O hafta popüler olan Erol olduğu için bu sefer seçme sırası ondaydı. Erol kırmızı oda için kendinin yani sıra Oğulcan, Tolga ve Serdar'ı seçmişti.
"Son bir kişi kaldı gitmek isteyen var mı?" diye sorduğunda elini kaldırarak kendisini işaret etti Erhan.
''Ya oğlum sen Yaren'i görürsün zaten sonra. Senden bize sıra gelmiyor. Sen kal burada Bilek gelsin.''
''Canın sağ olsun.'' Diyerek sıkıntıyla kafasını salladı Erhan.
Kırmızı oda için seçilen isimler teker teker gitmiş ve sıra en son Erol'a gelmişti.
Erol bu sefer Yaren'i çağırmıştı. Garip olan şey kızı gerçekten tanımak istemesiydi. Kız ismini ekranda görünce Erhan çağırmıştır diye düşünüp heyecanlanmıştı. Başka biri olma ihtimali varla yok arasıydı çünkü.
Yaren heyecanlı bir şekilde kapıyı açıp Erhan'ı görmeyi umut ederken karşısında gördüğü isim karsısında sok olmuştu adeta.
''Beni gördüğüne şaşırmış gibisin?'' diye gülerek ayağa kalktı. Selamlaşmak için kadına yaklaşıp sarılmak için hareketlendiği sırada Yaren elini uzatarak engel oldu adamın sarılmasına.
''Yani Erhan'ı bekliyordum ben. Seni böyle görünce baya şaşırdım evet.''
''Ya öyle değişiklik olsun diye seni çağırmak istedim.'' Diyerek kadını baştan aşağı süzdüğünde Yaren rahatsız olarak konuyu değiştirmeye çalıştı.
''Ee n'aber?''
''İyi senden?''
''İyi aynı işte ne olsun''
''Çok güzel olmuşsun.''
''Teşekkür ederim. Yeliz'le nasıl gidiyor? Kız üzgün senden adım bekliyor. Ne yapmayı düşünüyorsun?''
''Yeliz'le olmayız biz artık ya. Biz birbirimize uygun değiliz. Oyalamaya gerek yok. Başka biri var aklımda.''
''Aha olaya gel. Kim var aklında?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNKAR
FanfictionBaşka evrenler Eryar'ı 💫 *Hikayelerin kurgusu TW @ablakapatya (Fidankio)'ya metin düzenlemesi @_BadBitchBack_ 'e aittir. *