GİZLİ SAKLI

722 14 2
                                    

Her zamanki gibi sıradan bir set günüydü. Saatler sürecek ve katlanılması zor olacak başka bir gündü sadece Yaren için.

Erkeklerin kırmızı odası vardı o gün. Evin ilk zamanlarındaki sisteme geri dönülmüştü. Herkesin kırmızı oda hakkı vardı artık. Yaren de çağırılabilirdi bugün, sonuçta evdeki iki üç bekar kızdan biriydi yani en azından ev halkı öyle biliyordu.

Erhan'la Yaren kısa bir süre önce barışmıştı. Ancak Yaren'in güveni hala tam değildi Erhan'a karşı, ki haksız da sayılmazdı aslında. Yaşadıkları uzun süreli ayrılık süreci, bu süreç içinde yaşananlar, çıkan dedikodular ve Erhan'ın sinirle yaptığı pek çok şey... Hepsi üst üste gelmiş ve Yaren'in sevgililik sürecinde zaten sallantıda olan güvenini tamamen yerle bir etmişti.

Toparlamak oldukça zor olacaktı bu sebeple de kimseye açıklamamışlardı barıştıklarını. En yakınları olan Ayşenur'un bile haberi yoktu bu sürpriz barışmadan.

Nihayet hazırlıklar tamamlanmış ve ilk çekim başlamıştı. Sabah klasik günaydınlaşma faslının ardından kızlarla dedikodu yapmaya daldığı sırada ekranda yazan kendi ismini gördü. Erhan olması fikri kızı heyecanlandırsa da adamın kendisini çağıramayacağını biliyordu.

Ancak beklemediği bir şey oldu o gün Yaren'in. O ekranda tam 4 kez gördü kendi adını. Burak Genç, Mesut, Mahir ve Kerem.

Aslında şaşırmaması gerekiyordu. Daha önce de akıl almak adına birçok kez çağırıldığı olmuştu ancak bu kez durum epey farklıydı. Çağıran herkes onunla bir yola çıkmak istiyordu, Yaren'i tanımak istiyordu.

Mesut yeni bir şans istemişti Yaren'den, kıza onu ne kadar çok özlediğinden bahsetmişti. Diğer 3 kırmızı odası da birbirine benzer geçmişti aslında. Arkadaşlıklarının çok iyi olduğundan ve Yaren'in hayatında kalıcı olmasını istediklerinden, onu beğendiklerinden bahsetmişlerdi.

Hepsinin tek ortak noktası vardı. Hepsi Yaren'in hayatındaki ''O'' adam olmak istiyordu. Kadının hayatında zaten bir adam olduğunu bilmeden.

Erhan'la ilişkilerini gizleme kararı almalarının sonucu olarak Yaren bütün kırmızı odalarda süre dolana kadar oturmak ne ona anlatılanları dinlemek zorunda kalmıştı. Erken çıkması için bir bahanesi yoktu. Ne diyebilirdi ki ''Onca yaşanan şeye rağmen Erhan'la barıştık ben yaşanan her şeyi unuttum hayatımda sadece Erhan var!'' diyemezdi. Çünkü ne yaşadıklarını unutmuştu ne de kısa sürede bunu açıklayacak kadar Erhan'a güveni vardı.

Kırmızı odaların hiçbirinin görüntüsü erkekler evine verilmemişti. Yaren'i çağıranlar da söylememişlerdi kimi çağırdıklarını ancak hepsi yüzünde bir gülümsemeyle dönmüştü kırmızı odadan. Erhan Yaren'den ne kadar emin olsa da erkeklerin kimi çağırdığını bilmemek kendisini rahatsız hissetmesine sebep olmuştu.

Nihayet gün sonu kritik zamanı geldiğinde erkekler yavaşça kızlar evine geçmişlerdi. Merdivenden inen Erhan Yaren'i tekli koltukta Öykü hanımın yanında otururken gördüğünde şaşırmıştı. Yan yana oturamasalar bile birbirlerine yakın olabilecekleri yerlere oturuyorlardı barıştıkları dönemden itibaren.

Ancak şimdi Yaren'in adamdan uzak durmak ister gibi oturması Erhan'ı da şüpheye düşürmüştü. Kafasının içinde bir şey mi yaptım diye kendini sorgularken düşünceleri Öykü'nün nefesini kesen cümleleriyle bölündü.

"Eee sana gelelim Yaren Hanım! Nasıl geçti bugün kırmızı odan? Ya da odaların mı demeliydim'' diyerek güldüğünde kızlar da gülmüştü Öykü'nün cümlesine.

Erkeklerin boş bakışları karşısında açıklama yapmak zorunda hisseden Öykü ''Tabi kızlar biliyor da siz bilmiyorsunuz... Beyler Yaren bugün tam 4 kez çağırıldı kırmızı odaya.''

EFSUNKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin