4.BÖLÜM : KARANLIK YÜZLER

321 205 101
                                    

🍷

"Sebebini bir giden ,acısını bir kalan bilir "

🍷

Bölümü okurken dinleyebileceğiniz müzikler

Perdenin ardındakiler vedalardan bir buket

Kalben haydi söyle

Kalben saçlar

Kalben doya doya

Kalben kalp hanım

Kalben sakin ol evladım

Melike şahin durma yürüsene

🍷

Sevgili günlük:Nasılsın? Umarım iyisindir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgili günlük:
Nasılsın? Umarım iyisindir . Şuan sana yazmak için geç oldu biliyorum ama uyuyamadım yine . Kabus gördüm her zaman ki gibi. Biliyor musun? Eylül bizim yetimhaneye yerleştirildi. Evet birkaç gün önce ailesini bir trafik kazasında kaybetti . Akrabaları ona bakmak istemedi tıpkı benim gibi . Onu yetimhanenin önüne atıp arkalarına bakmadan gittiler . Çok kötü bir şey biliyor musun ? Yüzüne bugün gülenlerin yarın yüzüne bile bakmaması.
O bir çocuk onun bir aileye sevgiye ihtiyacı var günlük . Biliyorum bana kötülük yaptı ama o hala doğruyla yanlışı ayırmayan biri.

Arkamdan ayak seslerinin geldiğini hissedince o anki refleksle günlüğümün kapağını çabucak Kapattım. Arkama döndüğümde ise ağlamaktan gözleri şişmiş Eylülü gördüm . Üzerindeki beyaz elbise ıslanmıştı.

"Kumsal napiyorsun ?"

Bakışları hala ağlamaklıydı . Yaşadığı çok zor şeylerdi biliyorum ve sırf bana bir kötülük yaptı diye onu bu halde bırakamazdım.

" Uyku tutmadı bende günlük yazayım dedim . Sen neden uyumadın?"

Uyuyamamasının sebebini az çok biliyordum . Karanlıktan korkuyordu . Yetimhanede yatma saati gelince ışıkların hepsi kapanır kimseden ses çıkmazdı.

"Karanlıktan korkuyorum

Sesi titremeye başladı ve hıçkıra hıçkıra ağladı .

Annemi özledim ben hiç gelmeyecek mi Kumsal? "

Gelmiyecekti hemde sonsuza kadar. O da benim gibiydi kabullenmek istemiyordu anne ve babasının öldüğünü.

" Onlar gitmediler ki sadece yıldız oldular . "

KİMSESİZLER DURAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin