Herkese "hello" canlar
Bu bölümün başlığından da anlayacağınız bugün veda günü ama kitabın bir yandan artık şimdi başlıyoruz dediği andayiz aslında . Müziği açıp okuyalım öyle daha güzel olur o zaman size iyi okumalar dilerim 🪄8. BÖLÜM : ZAMANI GELEN VEDALAR
Bölüm sözü :"bazı yaralar kabuk tutmak yerine yarayı derinleştirir "
ŞARKI:GÖKSEL : GİTTİĞİNDE
#10 gün sonra#
Caddedeki ışıklar yanmış insanlar yavaş yavaş evlerine dönmeye başlamışlardı. Elinde kimisinin çocuklarına aldığı hediyeler vardı. kimisi de akşam yemeğine masasına koyucak yemek götürüyordu. Ben mi ben bankta oturmuş gecenin lordunun aldığı çiğköfte dürümünü yemeye çalışıyordum. Bugün veda günüydü biliyorum ama göstermemeye çalışıyordum belki unutur da gitmez diye .
" Şimdi nereye gitmek istersin gezilecek çok yer var "
Yüzümü asarak elimdeki dürümden bir ısırık aldım.
" Bilmem sen bilirsin "
" Sen neden böyle üzgünsün bu aralar?"
Cevap vermedim ve konuyu değiştirmeye çalıştım .
" Bence biraz şehri gezelim hava alırız"
Ayağa kalktım evet artık yürüyebiliryordum az çok, yaralarım artık acıtmıyordu . Üzerimi silkelerken o çoktan ayağa kalkıp yürümeye başlamıştı.ben koşarak yanına gittim . Yağmur yavaş yavaş ciselemeye başlamıştı.
" Lordum yağmur yağıyor bence gidelim "
Bakışları bir anda bana döndü ve cebinden bir sigara çıkarıp yaktı.
" Bırak yağsın hem Yağmur güzeldir"
" Ben sevmiyorum yağmuru , yağınca hava soğuk oluyor o zaman annem üşür "
Sustu tekrar , konuşmadı bende daha fazla konuşmak istemedim . Ölü papatyalar caddesine geldiğimizde BİM'in , bakkalların yanan ışıkları Etrafı adeta renk şölenine çeviriyordu. Kaldırımların yanında yürürken oyuncakçının önünde bir müzik kutusu gördüm . Elime aldığımda köşede bulunan çevirme kolunu cevirdigimde içinden küçük bir balerin çıktı pembe elbisesiyle dans ediyordu. Baksilarim bir anda gecenin lorduna kaydı o beni beklemeden gidiyordu hemen müzik kutusunu yerine koyarak koşmaya başladım . Çok uzaklaşmıştı benden ve onun yanına varınca nefes nefese kalmıştım. Öksürürek bakışlarımı ona çevirdim ben görmeseydim gittiğini veda etmeden mi gidicekti ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLER DURAĞI
Novela Juvenil"ve gittiler" yeni kuruyan gözyaşlarım tekrar akmaya başladı. "kimler mesela?" bakışlarını gökyüzünden ayırıp bu sefer kumsalın derin sularını izlemeye başladı. "yıldızlar küçük kız, yıldızlar" bakışlarımı yıldızlara çevirip yıldızların gökyüzüne ya...