1 Amber

805 8 0
                                    

To dziś jest ten dzień lecę na wakacje do Dubaju.Po roku pracy i urlopie tylko po kilka dni w roku.Lecę na dwa tygodnie myślę że wszystko odbędzie się bez komplikacji.

Pakując się usłyszałam dzwonek do drzwi.

-Witam moją kochaną Amber.-Przywitała się moja przyjaciółka.

-Szkoda że nie lecisz.-Odparłam smutna.

-Chciałabym ale mój walnięty szef nie dał by mi wolnego nawet na dwa dni.

-Było by mi raźniej.

-Ale są tego plusy może spotkasz jakiegoś bogatego szejka, albo businessmana.-Wyczułam ekscytację w jej głosie.

-Pomożesz mi się pakować czy będziesz już planować mi ślub, kiedy to ja jeszcze nie mam chłopaka.

-Okej pomogę ci .

Następnie poszliśmy do mojej garderoby żeby się spakować.Wziełam pięć par butów i torebek. Stwierdziłam że tyle mi wystarczy. Jest godzina 18.00 a o 20.00 mam samolot . Stwierdziłam że lepiej wychodzić Bo lepiej być wcześniej niż się spóźnić. Droga na lotnisko trwała krótko. Zostawiłam klucze Dari .

-Będę strasznie tęsknić.-Powiedziała Daria.

-To tylko dwa tygodnie.

-Chyba aż dwa tygodnie.

-Dobra tylko nie roznieś mi mieszkania i nie spowoduj wypadku .-Powiedziałam z myślą że nie jest chyba aż tak nie odpowiedzialnie.

-Pa.Kocham Cię Amber , oczywiście jak siostrę .

-Pa ja też Cię Kocham Dari .-I właśnie w tym emocjonalnym momencie musieli mnie zawołać że zapraszają bo zaczęła się odprawa .

Gdy po wszystkich procedurach pozwolili wejść pasażerom na pokład samolotu . Usiadłam na swoim miejscu i już wyobrażałam sobie wakacje w pięknym, słonecznym Dubaju.

Dubaju szykuj się Amber nadchodzi!!



▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
I mamy pierwszy rozdział. Dziękuję za przeczytanie.

Te wakacje zmienią wszystkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz