Obudziłam się...sama nie wiem gdzie, ale na pewno nie w moim pokoju. Ten tutaj jest bardzo elegancki i stylowy, meble które znajdują się w sypialni wyglądają jakby kosztowały tysiące. Nie rozmyślając dalej postanowiłam przypomnieć sobie jak się tu znalazłam bo w mojej głowie była totalna pustka. Jednej rzeczy jestem w stu procentach pewna MUSZĘ STĄD UCIEC.
Podbiegłam do białych drzwi, nacisnęłam klamkę i uwaga drzwi ani drgnęły. Teraz dopiero zauważyłam że w pokoju znajduje się olbrzymie okno postanowiłam do niego podejść. Za szybą znajdował się piękny ogród z różnorodnymi roślinami były też różne palny. Zaraz palmy, przecież u nas w Polsce nie ma odpowiedniego klimatu dla roślin egzotycznych. Nie myśląc wiele usiadłam na wielkim łożu małżeńskim. Skoro wiem że nie jestem tu z własnej woli to na pewno zostałam porwana.
Po pięciu minutach usłyszałam dźwięk przekręcanego klucza w drzwiach. Drzwi się otworzyły a w nich framudze staną... Nie nie uwierzycie kto, ten walnięty dupek z windy. I teraz wszystko było jasne.
Wyjście do pracy
Zatrzymanie się drogiego samochodu obok
Ucieczka przed kierowcą
Porwanie
-Witaj kochanie przyniosłem tobie śniadanie.-Uśmiechnął się miło i troskliwie.
-Ty stary, wredny dziadzie wypuść mnie stąd. Wiesz doskonale że nie jestem tu z własnej woli więc w każdej chwili mogę zgłosić to policji.-On tylko uśmiechnął się jakbym powiedziała coś głupiego.
-Powodzenia ale nie wiem czy wrzucisz do domu bez dokumentów.
-Gdzie teraz jesteśmy?
-W Dubaju słońce.
-Nieee błagam ja chcę do domu.-Może się zlituje.
-Od teraz to jest twój dom i nie, nie wrócisz do swojego byłego domu.
-Zdradzisz chociaż jak masz na imię?
-Zahir.
Muszę teraz tylko wymyślić jak się stąd wydostać!!
CZYTASZ
Te wakacje zmienią wszystko
RomanceZAKOŃCZONE 23 latka o imieniu Amber wylatuje na wakacje do Dubaju, spotyka tam bogatego szejka. Gdy wylatuje z Emiratów czuje się obserwowana . Czy ktoś ją obserwuje a może to tylko wymysły Amber? Dowi...