2 Zahir

607 9 0
                                    

Siedziałem w moim pięknym domu a w sumie pałacu. U mnie pieniądze to nie problem zawsze je miałem. Gdy byłem dzieckiem miałem wszystko jeśli chodzi o rzeczy materialne , ale nie miałem miłości . Więc moim celem jest znalezienie sobie żony , która mnie pokocha . Tylko że nie może być z Emiratów. Ponieważ każda kobieta z tąd  myśli tylko o pieniądzach . No może nie każda ale nie będę biegać po całych Emiratach . Do mojego gabinetu wchodzi mój wujek .

- Co cię do mnie sprowadza wuju? - Zadaję pytanie.

- Przyszłem sprawdzi jak idą poszukiwania żony.

- Nie wiem gdzie jej szukać

- Zjawi się w najmniej oczekiwanym momencie.

- Nie chcę kobiety z tąd chcem żeby kochała moją osobę a nie moją kase.

- Turystka! - Powiedział głosno.

- Co turystka?

- Idź do hotelu , zaczął się sezon wakacyjny i tam znajdziesz.- Powiedział pewnie.

- Nie będę biegać po hotelach ! - Krzyknełem.

- Myślisz ze nic nie robiąc znajdziesz super żonę.

- Tak.

- Zahir idź chociaż do naszej restauracji hotelowej.

-Okej ale idziesz ze mną .

- Dobra.

Wstałem z krzesła i podszedłem do drzwi. Byłem pewny że żadnej tam nie znajdę. Ale żeby wujek się już nie czepiał  dla Świętego spokoju tam pójdę.

Gdy przechodziłem obok recepcji zobaczyłem ANIOŁA.

- Na Allaha.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
Romantyk Zahir. Mamy drugi rozdział.

Te wakacje zmienią wszystkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz