Baslangıç...

129 34 52
                                    

Ayaklarım benden bağımsız geriye giderken nerede olduğum hakkında herhangi bir fikrim yoktu.En son hatırladıklarımla midemden boğazıma gelen sıvıyla kendimi sakinleştirmeye çalıştım.Karşımda gördüğüm şey, gözlerimden bir çok sahnenin geçmesine ve beni geçmişe götürmeyi başarmıştı.Yavaş adımlarla  yaklaştıkça başımın dönmesiyle yere döşmem bir oldu.Ellerimden destek alıp ayağa kalktığımda yerde yatan hareketsiz kişinin çalıştığım barın  güvenlik görevlisi olması beni afallatı.Gözlerimden akan yaşlar,aklımdan geçen düşünceler,hala neden burada olduğumu hatırlamamak beni iyice tedirgin ederken yavaş adımlarla yerdeki adama yaklaşıp nabzını kontrol ettim.ÖLMÜŞTÜ!
Allahım nasıl bir işe bulaştım ben hemen burdan uzaklaşmam gerek yaşasaydı,sağlık görevlilerine haber verebilirdim telefonum cebimdeydi tabii çekiyorsa.Polisler gelmeden burdan uzaklaşmam gerek yoksa ilk şüpheli ben olurdum ve on dokuz yaşında hapishanede yıllarımı çürütmek istediğimi düşünmüyorum.Etrafıma baktığımda uçurum kenarında olduğumuzu anlamam fazla uzun sürmedi denizdeki dalgalar ve kasvetli hava beni daha fazla korkuturken koşarak ormanlık alana doğru gitmeye başladım.Gök gürlemesiyle olduğum yerde korkuyla duraksayıp derin derin nefes alamaya başladım ellerim titremeye başlamıştı bile!Bu gidişle burada kriz geçirecektim en büyük korkularımdan biriydi gök   gürültüsü daha fazla vakit kaybetmeden tekrar koşmaya başlayınca ayağımın bir taşa takılıp yere düşmem bir oldu dizlerim kanıyordu canım yanıyordu ama burdan bir an önce kurtulmam gerekiyordu. Üstümdeki beyaz crop ve altimdaki mavi dar pantolonum yağmur yağdığı için sırılsıklam olmuşlardı.Bir saattir aralıksız koşmanın ardından hava dahada kararmıştı biraz daha devam edersem bayılacaktım.Gök   gürültüsü beni eskiye götürüyordu eskiler ise düşüncelere ve ben o düşüncelere dalarsam bugün buradan kurtulamazdım ilerde bir yol görmemle derin bir nefes alıp oraya doğru koşmaya başladım yola çıkıp hızımı düşürdüğümde buradan araba geçer mi diye düşünmeden edemedim.Daha önce hiç böyle ormanlik bir alana gelmemiştim o yüzden bilmiyordum yarım saat düşük hızda yolda koşmaya devam ettim hava tamamen kararmak üzereydi,üstüm sırılsıklamdı ve ben hiç iyi değildim.
Tam umudumu yitirmiştim ki ilerden gelen lüks bir aracın geldiğini görmemle bu durumdayken bile sevinmiştim araba hızla yaklaşmaya devam ederken arabanın önüne geçecek şekilde yolun ortasına geçtiğimde gelen araba hızını dahada arttırdı kenara geçmeye niyetim yoktu bir daha ne zaman araba geçer belli değil nede olsa burda biraz daha kalırsam görleyen gök sayesinde kriz geçirecektim ve bunu istediğimi zannetmiyorum.Araba önümde durduğunda derin bir nefes aldım ve kurtulduğum için gülümsedim arbadan inen adamım hayatımı mahvedecegini bilmeden gülümsedim.Arabadan inen adam bana yaklaştıkça küçüldüğümü hissettim uzun boylu kaslı vücuduna rağmen yüzündeki yarayla göze o kadar korkutucu ve ürkütücü geliyorduki gözleri mavinin en açık rengiydi ve ben bu rengi hiç sevmezdim.Esmer tenine rağmen saçları sarıydı ürkütücüydü hemde oldukça fazla ürkütücü!
Yanıma gelip "Sen salak mısın?"Demesini beklemiyordum ."Arabanın önüne ne diye atladın."Demesini beklemediğim gibi kendimi toplayıp "Arabam bozuldu,yarım saattir birinin geçmesini bekliyorum geçen arabalar durmayinca mecburen arabanın önünde durmak zorunda kaldım."Dediğimde pek inanmış gibi durmasada şuan için söyleyebileceğim en mantıklı yalan bu diye geçirdim içimden.Karşımdaki ürkütücü adamın beni baştan aşağı süzüp sırıtması midemi bulandırsada bugün için yapabileceğim tek şey burdan kurtulmaktı."Geç o halde seni gideceğin yere kadar bırakayım."Demesini beklemiyordum neyseki kurtuluyordum...

Arabanın kapısını açıp arka koltuğa oturduğumda adamın dışarıda telefonla konuşmasının bitmesini bekliyordum...
Arabanın kapı sesiyle başımı o ürkütücü adama çevirip teşekkür ettim ve beni merkeze bırakmasını istedim.Adam başını onaylar gibi sağladığına araba hareket etti.Arabanın dikiz aynasından beni izleyen adamı görünce rahatsız olduğumu belli edecek şekilde tek kaşımı kaldırınca adam başını yola çevirdi...
Yol devam ederken içimden acaba güvenlik görevlisinin cesedini buldular diye geçirdim o an aklıma gelince dün geceyi hatırlamaya çalıştım lanet olsun hiç bir şey hatırlamıyorum!

Beni Sever Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin