Alarm sesi ile gözlerimi güneşli bir güne açmanın üstünden yarım saat geçmişti.
Şu an otobüs durağında otobüs bekliyordum.Bir haftadır derslerimi katılmamam bana zorluk çıkartacak gibi değil not ortalamam,yüksek olduğu için en fazla yaz okuluna kalırdım.Boğaziçi Üniversitesi'nde hukuk fakültesi okumak benim en büyük hayalimde ve hayalimi gerçekleştirmiş olmak bana gurur vermek dışında daha birçok gizli yönümü ortaya çıkarmam da güzel bir fırsat olmuştu...
Üniversitede,ikinci yılım olmasına rağmen okuldaki çoğu kişiyi tanıyordum,arkadaş çevrem yok ve sosyal bir insan değilim.Sadece ders aralarında insanları izlemek hoşuma gittiği için ve kızlar tuvaletinde dönen dedikodulardan çoğu kişiyi tanıyordum.Otobüsün yaklaştığını görünce, çantamda ki akbili çıkarıp otobüse girdim.Boş yer olmadığı için ayakta beklemek zorunda kalsam da fazla aldırmadım.
Alışmıştım ayakta durmaya...Yarım saatin sonunda otobüsün durması ile inip yürümeye başladım. Üniversite ile otobüs durağı arasında beş dakika bir yol mesafesi vardı,çiseleyen yağmurla birlikte aldığım toprak kokusu hoşuma gidiyordu.
Yağmuru seviyordum sanki, yağmurlu havalarda tüm kirimizden arınıyorduk... Sanki toprak sevdiklerimizi bizden aldığı için bu kadar güzel kokuyordu..."Duru!"Arkamda duyduğum ses ile düşüncelerim son bulurken,arkamı dönüp bana seslenen kişiye baktım.
Melisa o'nun kardeşi...
Durup bana yaklaşan Melisa'ya "Günaydın." Dedim o da bana sıcak bir gülümseme yollayıp "Günaydın nasılsın?"Dedi
"İyiyim sen nasılsın?" Diyip yürümeye devam ettim.
"Ben de iyiyim Bir haftadır yoksun Bir sorun mu vardı?"
Melisa yakın bir arkadaşım değildi,aynı fakülte olduğumuz için birkaç kez projelerde ve sunumlarda ona yardımcı olmuştum sadece. Bunda o'un kardeşinin olmasının payı vardı, çünkü projelerimiz zor olurdu ve kimse kimseye yardımcı olmazdı.Sanırım bir haftadır okula gelmemen dikkatini çekmişti.Genelde tüm derslere katılırdım.
"Bir sorun yok hastaydım."Deyip geciştirince daha fazla kurcalamayıp geçmiş olsun dedikten sonra akadaşlarının yanına ilerlemeye başladı.
Melisa;Sarı saçları,yeşil gözleri ve kıvrımlı vücut hatları ile güzel ve dikkat çekici bir kızdı.Üstünde ki mini etek ve mavi crop onu daha da dikkat çekici hale getirmişti.
"Gerçi güzele ne yakışmaz ki?"
Genlerden olmalı diye düşündüm.O'da onun gibi güzel ve dikkat çekiciydi...
Kendime kantinden kahve alıp amfiye geçerken okulu özlediğimi fark ettim.Oturmak için yer bulup dersin başlamasını beklemeye başladım...Okuldan çıktıktan sonra saat ikiye geliyordu.Bir haftadır gelmediğim için hocalarla konuşmuş ve ders notlarımı,sınıfta sohbet ettiğim bir kızdan almıştım.Şimdi ise otobüs durağına doğru yürüyordum.Telefonumun çalmasıyla çantamdaki telefonu çıkarıp çağrıyı cevapladım.
"Efendim Tarık?"
"Bende iyiyim güzelim.Çok sağ ol."Sözleri beni Güldürürken "kusura bakma"dedim.
"Sorun değil, bugün geliyorsun değil mi?"
"Evet beşte orada olurum."Tamam deyip telefonu kapattıktan sonra gelen otobüsü görmemle, koşarak resmen içine atladım! Malesef ,taksiye verecek param yoktu ve ben birkaç saat otobüs beklemek istemiyorum.Akbili vurduktan sonra boş bir görmemle koltuğa doğru yürüyüp oturdum.Neyse ki fazla kalabalık değildi.Tüm yol boyunca;şarkı dinleyip,notlara baktım.
Sonunda otobüs durduğunda eve doğru yürümeye başladım.Bugün,içimde onu göreceğim diye çok ayrı bir heyecan vardı.
Gerçekten aşık mıydım ona?
Bence içimdeki bu duygu aşktan daha güçlü bir duyguydu.Öyle hissediyordum...
Neydi bu ona duydugum duygunun adı?Kapının kilidini açıp içeri girdim.Birkaç şey atıştırdıktan sonra yatağıma girip uyumaya çalıştım.Gece iki,üç bazen dört gibi işten çıktığım için sabah okulda uyku konusunda zorluk çekmeyeyim diye okuldan sonra bir iki saat uyuyordum.Alarm kurduktan sonra gözlerimin uykuya dalması uzun sürmemişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sever Misin?
Literatura FemininaCanım acıyordu... Bir gün biri beni çok severse ve ben onu sevmiyorsam bile bana olan aşkını severim dediğimi hatırlıyorum... Ben sevdim... Ben çok sevdim belki oda benim gibi düşünüyordur dedim... Belki oda benim ona olan aşkıma aşık olur dedim... ...