3

733 72 39
                                    

#Hoseok'tan

"Atıştırmalık getirdim. Hadi oturup beraber okuyalım." Seokjin elindeki kaselerden birini bana birini Jimin'e uzatmıştı. Jungkook ise çoktan kaselerden bir şeyler almaya başlamıştı bile. "İlk aşkını anlattığın birinci videon 895 bin izlenme almış. Yorumlar ise 2 bini geçmiş!" Evet, Seokjin benden daha heyecanlı görünüyordu.

"Hadi başlayalım! Senin için yorumlara bakmadım ama meraktan çatlayacağım." Diyerek yorumlara giriş yaptım. En yeni kısmına dokunarak gelen yorumun 3 saat önce olduğunu görmüştüm.

kaymaklipuskevit: Hoseok ilk aşkın amma da sinir bozucuymuş.

Yani evet, biraz öyleydi işte. "Yoongi neden böyle bir çocuktu acaba? Çok korkutucuydu." Dedi Seokjin. Sonra da Jimin'le Jungkook'a "Siz de bizimle aynı sınıfta olsaydınız görürdünüz." Dedi.

"Ben Taehyung'u gördüm. O yeterli." Diyen Jimin elimdeki telefonu alıp aşağı kaydırdı ve sırada ki yorumları gösterdi.

çiçekkiz: Sıradaki videoya gidiyoree

cekilinyoldan: Bu anlattığın Yoongi'yi tanıyorum sanki

hanimhanim: Ya Hoseok küçükken ne kadar çok tatlıymışsın

kalemsilgi: Şu Yoongi'yi acayip merak ettim şimdiki fotosu sen de varsa göstersene

kışıseverim: Hoseok bana gel😭

"Olumlu yorumlarla dolu. Herkes sevdi bu videoyu." Dedi Jungkook. Ben saçma sapan tepkiler de bekliyordum açıkçası. "Daha birkaç yorum okuduk. Biraz daha aşağı kaydıralım." Saçma sapan tepkiler gelse bile bunu umursamayacaktım. Çünkü benim kanalımdı? Kim karışabilirdi ki?

"Yoongi bunları görmez değil mi?" Dedi Jungkook. "Bu ihtimal benim de aklıma geldi ama sanmıyorum. Onun bu tür kanallarla işi olmaz." Dedim. Bir şey yapmaya da kalkışması saçma olurdu bence. Sonuçta onunla ilgili kötü şeylerden bahsetmiyorum ki. Sadece yaşadıklarımızı anlatıyordum.

Biraz daha aşağı kaydırdık.

isvicreparasi: Hoseok sen bizim okuldansın galiba gösterdiğin fotoğraf orada çekilmiş ama seni hatırlamıyorum kesin benden küçüksün

dereotu: Yoongi keşke yüz verseymiş çok tatlı olurdunuz🥺🥺

tango: İkinizi de ham yaptım

sanatçıolmakistiyo: Konu bulamayıp cidden bunu mu yaptın

felektenbirgece: Ben daha heyecanlı bir şeyler bekliyordum
    yummy: Çocuk bunlar ne kadar heyecanlı olabilir ki
   felektenbirgece: Seni ilgilendiren bir durum yok burada

"Moral bozmak yok. Gayet iyi gidiyorsun Hoseok. Kore'de ki çoğu genç seni tanıyor artık." Dedi Seokjin. "Moral bozmuyorum. Sadece insanların daha kibar olmasını istiyorum. Baksana küfür bile eden var." Gözlerimi telefonumdan çekerek ayağa kalktım. "Aman! Küfür etseler de yorum yorumdur! Sonuçta paracıklar benim cebime giriyor." Bir kahkaha patlattım. Umurumda bile değildi. Evet, sevmiyordum kötü yorumları. Zaten kim severdi ki? Ben neticeye bakıyordum. Yani paraya.

"Aptal!" Seokjin beni aşağı çekerken yorumları biraz daha kaydırdık.

daddyyankee: Hiç seviştiniz mi?
  yummy: Mal mısın amk bunlar çocuk

"Jimin şunlara cevap vermekten vazgeç." Dedim. O ise kalın dudaklarını büktü. "Ama ben zevk alıyorum. Hadi hadi! Devam edelim bakmaya. Kim neler yazmış acaba?" Konuyu dağıtarak yorumları beraber okumaya devam ettik.

First Love |Sope✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin