#Tanrısal Anlatım
"Merhaba! Merhaba! Merhaba bebeklerim! Nasılsınız? Ben bomba gibiyim! Bugün dışarıda çekmeye karar verdim part 3'ü. Hava çok güzelmiş!"
Etrafından geçen insanları umursamamaya çalıştı. Evet, gelen geçen ona bakıyordu. Hayır, yani garip hareketlerde de bulunmuyordu. Neden bakıyorlardı ki?
"Direkt 8. sınıftan giriyorum konuya. Sevdiğim bey futbola devam etti o yılda. Kendisinin çok yetenekli bir futbolcu olacağı da söyleniyordu ama annesiyle babası bunu hobi olarak yapmasını istediği için lisede devam etmek istemedi ama etti."
Yoongi yetenekliydi. Her konuda hem de. Tüm herkesi kendine hayran bıraktırıyordu bu sayede de.
"Tabii bu yıl beraber oturamadık. Hatta ben duvar kenarında o ise cam kenarında oturmuştu. Çok istemiştim onunla yan yana oturmayı ama maalesef öğretmen onu bir kızla oturtmuştu. Sınıfın en gıcık kızıydı kendisi. Bu zamana kadar muhatap olmadığım kızla bu yıl Yoongi yüzünden çok kez konuşmak zorunda kalmıştım."
Derin bir nefes aldı Hoseok. O kız yüzünden o yılı berbat geçmişti.
"Kız bana kötü bir şey yapmadı. Ben Yoongi ile sohbet etmek istedikçe sürekli araya girip durdu. Ben de Yoongi'yi kıskanıyor, ondan hoşlanıyor zannetmiştim fakat aslında öyle değilmiş. Kız benden hoşlanıyormuş. Bunu bana kim söyledi biliyor musunuz? Evet, Yoongi. O söyledi."
Ağlamaklı bir ifadeye büründü birkaç saniyeliğine. Sonra da hemen devam etti kaldığı yerden.
"Buna inanamamıştım. Bana şaka yapıyor zannetmiştim ama değilmiş! Kız gerçekten benden hoşlanıyormuş. Onca insan varken neden ben? Kendimi bir süre böyle sorgulamıştım."
Buna hala da inanamıyordu. Yani daha önce biri kendisinden hoşlanmamıştı ve ilk defa biri hoşlanıyordu. Bu oldukça garipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love |Sope✔
RomanceHoseok YouTube kanalı 1 milyon aboneye ulaştığında ilk aşkını anlatacağına söz vermişti.