EVET HIKAYEMİN 1. BÖLÜMÜNE HOŞGELDIZ. KARAKTERLERI DAHA SONRA YAYINLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM BILGINIZE.
IYI OKUMALAR...
HAYATSabah uyanıp elimi yüzümü yıkadım. Saat 07:00'dı şirkete gitmek için hazırlandım. Sıze biraz kendimden bahsedim. Ben Hayat 22 yaşındayım. Babamın şirketinde asistan olarak çalışıyorum.
(Giydiği)
Üstümü giyinip aşağıya indim. Annemler kahvaltı masasına oturmuştu. Bende yerime geçip birşeyler yemeğe başladım. Babam kahvaltısı bitince ayağa kalktı onunla birlikte ben. Bişey demeden kapıya doğru yürümeye başladı. Babam hep böyleydi bizimle gerekmedikçe konuşmazdı. Onun bu haline hepimiz alışmıştık kendisi soğuk biriydi. Kendi arabasına binince bende arabama bindim.
Sonunda varmıştım. Odama gidip dosyaları kontrol etmeye başladım. Aradan 2-3 saat geçti ve telefonum çalmaya başladı.
Babam
Buz gibi sesi ile
"Odama gel."dedi.
'Tamam' dememe izin vermeden telefonu yüzüme kapattı.
Neyseleyip odasına gitmeye başladım. Kapıyı çalıp 'Gel' komutunu bekledim.
"Gel"
Kapıyı açıp içeri girdim. Masasına oturmuş bana bakıyordu. Bu yaşıma kadar babamdan hep korkmuşumdur.
"Efendim baba"
"Otur"
Hep emir veriyor hep
Oturunca konuşmaya başladı
"Eski bir arkadaşım gelicek.Bizimle ortak olmak istiyormuş. Onun yanında beni utandıracak birşey yapma."
Ah işte klasik işkolik ve etrafındaki insanların düşüncelerine fazla önem veren babam.
"Tamam baba."
Tam o sırada biri kapıyı tıklattı. Babam ayağa kalktı bana eliyle kalk işareti yaptı (cümle biraz karışık oldu ama olsun) bende ayağa kalktım ve babam 'gelin lütfen' dedi
OHA BABAM KIBAR OLDU
İçeri babam yaşında bir adam ve onun arkasından benden tahminimce sadece 2-3 yaş büyük bir çoçuk girdi.
Galiba oğluydu. Maşallah Allah sahibine bağışlasın.
Neyse iyice sapık oldum ya
Babamlara bakınca o adam ile el sıkıştığını gördüm. Çocuğa geri baktığımda onunda bana baktığını ve sırıttığını gördüm. Sonra çocuk önüne döndü.
Babamlar kendi aralarında konuşuyordu. Bense salak salak durmuş hayaller alemine dalmıştım. Taki babam benim adımı söyleyinceye kadar.
"Tanıştırim kızım Hayat" eliyle o çocuğu gösterince "Atalay" dedi demek adı Atalay'dı. Çok zekiyim değilmi
Neyse
Çocuğa-Atalay'a baktığımda bana başı ile selam verdi bende aynı şekilde.
Babalar konuşmaya başlayınca hayalime geri döndüm ama sürekli Atalay ile göz göze geliyorduk. Buna bir anlam veremesemde hayalime dönmeye kararlıydım.
Daha sonra Atalay ve babası ayağa kalktı "Ortaklık işide hallolduğuna göre artık rahatız" dedi adam. (Adam deme o senin kocanın babası)
Ardından Atalay bana elini uzattı "Görüşmek dileğiyle"dedi bense elini tutup gülümsemekle yetindim.
Onlar odadan çıkınca babam yine soğuk haline geri döndü "Odana git" dedi bende odama gittim.
Toplantılar dosyalar derken çıkış saatine geldik sonunda direk eve gidip uyumak istiyorum.
Evde
Eve gelir gelmez annemlere aç olmadığımı söyleyip direk odama çıktım üstüme pijamalarimi giyip yatağıma oturdum sonra telefonumu alıp biraz sosyal medyada dolaştım ardından aklıma Atalay geldi instaya adımı yazdım fotoğrafarına baktım.
Atalay Karaman yazdım birçok fotoğrafı vardı. Vallaha yakışıklı çocuk yani.
EVET ARKADAŞLAR BIR BÖLÜMÜN SONU DİĞER BÖLÜM KARAKTER TANIMI OLACAKTIR .
BILGINIZE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İle Zorla Evlilik
ChickLit'Sana iznin olmadığı sürece dokunmayacağım ama istediğim zaman dudaklarının tadına bakacağım' 22 yaşında babasının zoruyla tanımadığı biri ile evlenen bir kız. Peki bu evlilik mutlu bir evlilik mi? Takıntı mı? Platonik mi? Evlilik mi???