Herkese selam! Bu bölümü karakterlerin tanıtımı için kullanmaya karar verdim! Saç renkleri, gözlerinin nasıl ışıldadığı ve boyları posları hakkında çok fazla bilgi vermediğim için bölümü tamamen karaktere özel yaptım ^^ Umarım benim olduğum kadar sizde onları sahiplenirsiniz!
Not :: Kitabın daha ilk üç bölümü yayında olduğunda bu kısım gelecek bölümler için spoiler niteliğinde bilgiler (aile geçmişi, travmalar, kimlik vs.) içermektedir. İsterseniz sadece karakterlerin görünüşlerine bakıp geçebilirsiniz. Spoiler içeren kısımları kalın ile yazacağım ki belli olsun ^^ Ancak yine de gözünüz falan kayabilir o yüzden yapabileceğim bir şey yok hehe
※※※※※
Adı : Pablo Haytham
Yaşı : 23
Sex : Erkek
Doğum Günü : 8 Haziran (aynı gün doğmuşuz be Pablo şsljglsfjglsokf)
Aile : Annesi zengin bir aileden geliyordur. Pablo'nun babasıyla ilk tanıştıklarında henüz liseyi yeni bitirmiş olan Melanie Haytham (annesi işte) çok geçmeden evlenip, evlendikten sonraki bir yıl içinde de Pablo'ya hamile kalmıştır. İleriki dönemlerde alkole bağımlı hale gelen babası Pablo'yu ve annesini suistimal etmiş, bununla da kalmayıp aklı başında değilken neredeyse Melanie'yi öldürme noktasına gelmiştir. Alkolün etkisindeyken bıçaklı saldırı, tecavüz, cinayet gibi annesinin bile bilmediği suçlardan dolayı yargılanan babası 70 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır. Ancak hapse girmesinden kısa bir süre sonra tornavida ile bağırsakları deşilip başka bir katil tarafından öldürülmüştür.
Görünüş : Babası gibi doğuştan kırmızı saçlara ve dünyada nadir bulunan gri gözlere sahiptir. Görenleri kendine hayran bırakan bir yüzü olmasının yanı sıra aslında sıradandır. Normal genişlikte omuzları ve hafif kaslı vücudu günlük hayatta pek işine yaramasa da çekici görünmesini sağlıyordur. Sırtının birkaç yerinde benleri vardır.
Kişilik : Komik bir kişiliği olsa da içe dönük olduğundan pek çok kişi bunun farkında değildir. Çok çalışmanın yeteneği her zaman geçtiğini düşünerek büyümüş olsa da akademiye girince durumun tam tersi olduğunu fark edip kendi kişiliğini de bu doğrultuda fark edilir derecede değiştirmiştir. Hiçbir şeye bağımlı olmak istemez ve istese de olamayan bir kişiliği vardır. Odasını sürekli dağınık bıraksa ve toplamaktan nefret etse de evinin geri kalan bölümlerini dağınık görmek neredeyse imkansızdır. Dağınık görmediği yerleri temizleme zahmetine bile girmez, bu yüzden de duvarları bile tozdan renk değiştirmeye yüz tutmuştur. Paradoksa girmiş bu döngüsü onu rahatsız etse de kendi üşengeçliğinden bir türlü kurtulamaz. Kendisini optimistten çok bir realist olarak tanımlar.
Sevdikleri : Isaac Frost, pizza, sıfır şekerli zift gibi görünen Fitz kahveleri...
Sevmedikleri : Şekerli her türlü yiyecek, Calypso...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♔ Gül Hükümleri 01: Devrimin Külleri
Fantasy♔ The Rose Provisions 01: Ashes of the Revolution ※※※※※※※※※※ Her akşam uyumaya korkuyor, çünkü uyuduğunda kendisini bambaşka bir dünyada buluyordu. İlk başta birilerini öldürmek kolay olsa da karşısına farklı türden sürüngen canavarlar, ejderhala...