(Çağan'dan)
O günün üstünden üç gün geçmişti ve bu üç gün boyunca Vildan sürekli benden kaçmıştı. Bana sinirli olmasını anlıyordum. Yaptığım hoş bişey değildi ama benden kaçması çok ağır oluyordu.
Müdürün önümüze geçip konuşmaya başlamasıyla birlikte kafamı oraya çevirdim. "Evet çocuklar. Bugün geri dönme günümüz ve birazdan yola çıkıcaz. Sizden ricamız herkes gelirken ki eski yerlerlerine otursun çünki bazı arkadaşlarınız otobüste eşylarını bıraktıklarını söylediler. Bu nedenle bir karışıklık olmaması için herkes geldiği yerine oturucak."
"Olamaz." Deniz yanımda hatırlanıyordu. "Noldu? Ne olamaz?"
"Olum ben Vildan'la oturmuştum. O şimdi bana sinirli. Kıtır kıtır keser beni."
Gözlerimi devirdim. "Derdin bu mu yani? Olum benim yanımda Sıla oturuyor ve hiç durmadan konuşuyor."
Oflayarak önüne döndü. O önüne dönünce bende cebimden telefonumu çıkarttım ve anneme geri dönüceğimizi bildirdim.Az sonra otobüslere geçmiştik. Deniz oturucağı sırada koluma sarılmıştı.
"Korkuyorum Çağan. Ya huyuma giderse."
Kolumu ondan kurtardım.
"Senin tikini biliyor mu ki?"
"Yoo."
"Eeee. Geç otur Allah için yaa."Yanından ayrıldım ve onların çaprazındaki koltuğuma oturdum.
Bir süre sonra Sıla ve Vildan'da otobüse bindi. Deniz'in endişeli sesi buraya kadar geliyordu.
"Hoşgeldin Vildan." neden korkuyordu ki? Vildan ona hiç bişey yapmazdı boşuna stres oluyordu.Sıla yanıma oturduğunda hiç bişey demedi. Moralinin bozuk olduğu suratından belli oluyordu. Merak etmiştim. İnsanların derdini dinlemeyi severdim. "Sıla. Bir sorun mu var?" Yüzüme baktı ve sonra önüne döndü. "Bişey yok ne olucak."
Anlaşılan anlatmak istemiyordu. Bende zorlamadım.Önüme döndüğümde Vildan'la Deniz'in de hiçbişey konuşmadığını gördüm. Biraz komiğime gitmişti. Büyük ihtimalle Deniz birazdan dersini anlatmaya çalışıcak ve özür diliycekti. Bunu her kavgadan sonra yapardı. Salaktı bu çocuk. İnsanların peşinden koşuyordu. Ama kin tutcağı zamanda tutardı.
Düşündüğüm gibi bişey olmamıştı. Deniz ve Vildan yol boyunca hiçbişey konuşmamışlardı. Sadece bir ara birbirlerinin suratına bakıp geri dönmüşlerdi. Bizde de bir fark yoktu. Sıla yol boyunca üzgün üzgün etrafı izlemişti.
Otobüsten indiğimizde bavullarımızı aldık ve Denizle buluştuk. "Olum yol çok kötüydü." Deniz boynunu gererken söylemişti. "Bizim pek bişey yoktu." Deniz of layarak konuştu.
"Keşke gitarımda olsaydı. Ne güzel otobüste eğlenirdik."Gitarını o gün kırdığı için pişmandı. Bir anlık korkuyla ve sinirle onunla 4 yıldır arkadaş olan gitarını parçalamıştı. Ama yapıcak bişey yoktu. Ona en kısa zamanda gitar alıcaktım.
Biz onunla konuşurken yanımızdan Vildan ve Sıla geçti. Vildan, Sıla'nın bileğini tutarak ona bakıyordu.
"Çok acıyor mu?" önümüzde geçerlerken Vildanın söylediği şeyi duyduğumda yanlarına gittim.
"Vildan. Ne oldu?" önce bana baktı ve sonra önüne döndü. "Yok bişey."
Hala bana sinirliydi. Deniz yanıma geldiğinde boş ver anlamında elini salladı. Yanlarından uzaklaştığımızda Vildan bavulunu açtı ve içinden krem çıkarttı. Devamını Deniz'in çekiştirmesi yüzünden görmemiştim.
"Hadi olum hızlı gidelim. Altıma yapıcam."Söylediği şeyle biraz daha yavaşlamıştım. Sırf inadına yapıyordum. "Hadi Çağan hadi. Valla koyucam şimdi şuraya."
"Banane olum yola çıkmadan önce yapsaydın."
"Çağan!" Son kez bağırdıktan sonra elindeki valizi bıraktı ve koşmaya başladı. O an arkasından büyük bir kahkaha atmıştım. Bu çocuk gerçekten büyüyemiyordu.Ama şimdi ben ne yapacaktım. O valizleride eğer ki elime alırsam yarın kol arısından ölürdüm. Yapıcak bişey yoktu bir tanesini koluma astım diğerinide elime aldım ve zar zor yürümeye başladım.
_____________________________
(Vildan'dan)
"Ben geldim!" Eve girdiğimde kimsenin olmadığını farkettim. Doğru ya bugün iş günüydü. Ama bugün Cuma. Annemlerin tatil günü. Fazla düşünmeden odama çıktım ve bavulumu bırakıp üstüme rahat bişeyler giydim. Aşağı indim ve sandviç hazırlayıp yemeye başladım.
O arada annem beni aramıştı.
"Alo anne. Nerdesiniz?"
"Kızım." Annemin sesi ağlamaklı geliyordu. "Noldu anne?""Kızım. Annem. Annem..."
"Ne?"__________________________
Nasıl buldunuz qukko'larım🪐
Yazım hataları için özür dilerim ♥️
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın❤️
Sınav haftası geldiği için pek bölüm atamayabilirim🧡
Çok yakında Minsung fici geliyor😁
Seviyorum sizi💌...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Ficção AdolescenteVildan okula yeni gelmişti ve gelir gelmez okulun popüler çocuğu Çağan'a tutulmuştu...