Keyifli okumalar.
************************************
İkinci ders bitmek üzereydi, hayatımın en sıkıcı dakikalarını geçirirken bile sadece düz bakıyordum,yoksa hoca uzun nutuk çeker ve sonrada dersten atardı. Sadece beş dakika Ayçin,beş dakikacık. Yaparsın Ayçin,hadi Ayçin. En sonunda duyduğum sesle derin bir nefes almıştım,zaten hocada sesi duyar duymaz çantasını alarak çıkmıştı. Göz devirip kalktım,Alara derste lavabo izni almış,henüz gelmemişti. Çantama her şeyimi sıkıştırıp kızlar banyosunun yolunu tuttum,koridorlardan geçerken herkes fısıldaşıyordu ama umurumda değildi,ben Ayçin Karayım,Baran Karanın kızı.
Ellerim ceketimin cebindeydi,bu okulda dedikodum dönüyordu,çünkü babam ünlü bir iş adamı,annem ünlü bir modeldi. Haliyle merak konusu oluyordum,artık alışmıştım. İlk zamanlar çok kafama taksam bile babam bu konuda yardımcı olmuştu. Büyük beyaz koridoru geçtiğim zaman sonunda kızlar lavabosuna gelmiştim,bir elimi cebimden çıkararak kapıyı açtım. Alara ve birkaç kız lavabodaydı, ikisi flört ederken Alara saçlarını ve makyajını düzeltiyordu. "Lara nerede kaldın?" Gözleri aynadan beni bulurken hafifçe gülümsemişti "Azradan ancak derslerde rahat buluyorum,resmen kendime hiç vakit ayırmıyorum desem yalan olmaz. Bende bir güncük ders astım." Dudaklarıma çarpık bir gülümseme yerleştirip yanına adımladım.
Yanında durup bende kendi görünüşümle ilgilendim. Sarı saçlarımı bu gün toplamamıştım,sadece düzleştirmiştim. Yüzüme sadece eyeliner vardı. Neredeyse hiç dağılmamıştı,yani iyiydim. Alaraya baktığım zaman saçlarıyla uğraştığını fark ettim,hafif dalgalı saçlarını eliyle dağıtıp düzeltiyordu. "Lara?" Alara bana dönerken 'Hm?' diye bir ses çıkarmıştı. "Elnaz neden dışlanıyor?" Sorduğum soruyla bir süre duraksamıştı,dudakları birkaç kez açılıp kapanmış, ama bir şey dememişti. "Lara?" Donup kalan arkadaşımı sarstığım zaman kendisine gelmişti,kafasını sallayarak "Bu olay çok eski,o zamanlar ben daha başkanlık adaylığımı yeni koymuştum." Kaşlarım çatılırken can kulağıyla dinlemeye başlamıştım,demek ki çok eskiydi gerçekten,çünkü Alara bana neredeyse dört yıldır başkan olduğunu söylemişti,ki aday seçmek için en az dört beş ay lazımdı.Yani en azından onların seçmelerinde öyle olmuştu.
Elini kızıl saçlarına atıp karıştırdıktan sonra "Elnaz ilk geldiği günden beri çok iyi,çok sevecendi bu yüzden sosyal ve ders hayatı oldukça iyi ve sıkıntısızdı." Buna şaşırmamıştım,çok tatlı birisine benziyordu. "Sonra,okulda bir olay patlak verdi." "Ne olayı?" "Söylenene göre Elnaz alkol gibi şeyler kullanıp sonra e-" Aniden susup dudağını yalayınca ne demek istediğini anlamıştım,ama hayır Elnaz bunu yapmazdı,yapamazdı. Görünüşünü görmüştüm,bir kere gözleri ve teni gayet sağlıklı ve normaldi,bu bile iddiayı çürütürdü ama insanlar bunu anlamamıştı.
"O günden sonra tabi taktir edersin zorbalar ona sataştı,her şeyi abartıp anlatıllar,buda Elnazı şuan ki haline getirdi." Kafasını sallayarak konuştuktan sonra derin bir nefes vermişti "O zamanlar sadece adaydım,başkan değil. Eğer o zamanlarda başkan olsaydım,izin vermezdim,yemin ederim vermezdim." "Biliyorum Lara biliyorum." İkimizin konuşmasını bölen zil sesiydi,ikimizde istemesekte derse girmek için sınıfın yolunu tuttuk.
******************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Biraz moralim bozuktu o yüzden bölüm atmadım,ama şimdi bölüm atmanın bana ne kadar iyi geldiğini fark ettim.
Adios.