8

591 32 0
                                    

Merabalar.

Keyifli okumalar.

********************************

Aklımda dün gece gördüğüm rüya vardı,nedense unutamıyorum. Aklım başka bir şey ile ilgilenmek istemiyor,onun yerine sürekli o rüyayı yada Elnazı düşünüyordu,engel olamıyordum. "Ayçin? İyi misin?" Alaranın beni dürtmesiyle ona döndüm,endişeli gözlerle bana bakıyordu "İyiyim?" Alara bana inanmaz gibi baktı,haklıydı "Sabahtan beridir sana sesleniyorum,iyi olsaydın duyardın." Kafamı salladım,ona 'Elnaz hakkında rüya gördüm' diyemezdim,o yüzden geçiştirmek daha mantıklıydı. "Ne diyecektin?" Kalemimi tekrar dudaklarıma yaklaştırdım ve dayadım,Alara bu soruma önce iç çekerek,daha sonra elleriyle  yüzünü kapatarak karşılık vermişti. 

Bu biraz daha meraklanmamı sağlarken bende biraz daha ona doğru eğilmiştim,her ne diyecekse önemli olmalıydı. "Ne oldu Lara? Çatlatmasana insanı!" Alara derin bir nefes verip yüzüme baktı,daha sonra parmaklarıyla oynamaya başlayıp "Azra..." diye mırıldanmıştı,çaşlarım biraz daha çatılırken "Ne olmuş ona?" diye cevap verdim. Yeşil gözleri beni bulurken "Beni öptü." dedi tek nefeste,gözlerim açılırken dudaklarım birkaç kez açılıp kapanmıştı,yanlış anlamayın homofobik değilim sadece şok oldum.

"Ne?" Alara gözlerini kaçırınca alaylı bir şekilde sırıtıp "Nazlandın mı doğruyu söyle?" dedim,'Ne?' der gibi yüzüme bakarken "Öptürmem diye ısrar etmedin mi yani? Cık cık cık" Alara bana deli görmüş gibi bakarken ben cık cıklamaya devam ettim,benim arkadaşımdı o ulan! Nasıl hemen öptürür-neyse. "Ayçin..." Alara aniden bana sarılınca karşılık verdim,ellerimi beline doladım "Ben ne yapacağım?" Bir süre düşündüm,ama ne yapacağını değil tabi ki,akşama ne yesem diye düşündüm.

Karar verdikten sonra "Seviyor musun?" diye sordum,benden ayrılıp bilmem anlamında kafasını salladı. Dudaklarımı büküp "Seviyorsan,git söyle. Mutlu olun." Alara bana belirsiz bir şekilde bakıp kafasını eğdi,sanırım düşünme aşamasındaydı. "Ayçin ben-" "Alara." Kafamı kapıya çevirdim,Azra kapıda dikilmişti,ve sanırım sinirliydi. Hiç çekinmeden sınıfın içine yürüdü,beden dersi olduğu için kimse yoktu,ben izinli,Alara ise başkan olduğu için katılmamıştık. Önümde oturan Alara anında saçları gibi kırmızı olmuştu,bense sadece Azraya bakıyordum,bu ikisini shipleyen birisi olarak olmalarını istiyorum.

Azra Alarayı kaldırırken bense bir çekirdeğim eksik bir şekilde onları izliyordum,vay be. Azra Alaranın tam gözlerine bakıyordu "Cevabın nedir başkan?" Vay anasını,Azra harbi semt kızıymış. Dudaklarım 'oo' dermiş gibi bir hal alırken telefonumu çıkarıp kamera bölümüne girdim. Alara kem küm etti,Azranın bakışları ise düz ve sabırlıydı,belli ki Alaranın böyle cevap vereceğini tahmin etmişti. "Ben-" "Kısa kes başkan." Alara biraz daha kızaran yüzünü saklama gereği duymadı,aksine -benim burada olduğumu unutarak- Azrayı öpmüştü. Hemen fotoğraflarını çekip telefonu sakladım,işleri derinleşince "Ben burada değilmişim gibi davranın." diyerek aralarına girdim,o kadar özellerine gerek yoktu.

Vay benim zavallı başım,arkadaşım elden gitti.

***************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios.

Esmer GüzelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin