6

611 29 0
                                    

Keyifli okumalar.

******************************************

Mavi gözlerimi beyaz duvarlarda dolandırıyordum,şuan matematik dersinde değildik ama derse giren hoca yüzünden sanki bir saniye bile geçmiyor gibiydi. "Lara?" Alara kalemi ile oynamayı bırakıp bana döndü ve efendim anlamında başını salladı "Çok sıkıldım,ne kadar kaldı?" Alara kolundaki saate bakıp "Son beş" demişti,onunda bu dersten haz almadığını biliyordum. Elimi yüzüme atıp sıvazladım,nedense vakit bir türlü geçmiyordu,hemde hiç. "Ayçin,sen dinliyor mus-" Hocanın sorusu zil sesiyle yarım kalırken şirince gülümsedim "Tabi ki dinliyorum hocam,ama malum teneffüs." Hoca bu dediğime göz devirip çantasını aldı,kapıdan çıkınca kendime engel olamadan ufak bir taklit yapıp küfür etmiştim,nefret ediyorum bu hocadan. Alara sırasından kalkıp "Gıcık şey" diye homurdanmış ve sıradaki ders için kitaplarını çıkarmıştı.

Koluna girip koridora sürükledim onu,itiraz etmeden gelmişti. Uzun beyaz parmaklarını saçına atıp geriye itti,daha sonra gözlerini bir süre etrafta dolandırdı ve tekrar yüzüme baktı. Bir süre öyle yakın durarak sohbet ettik,daha sonra gözlerim Azra ile kesişmişti. Gözlerime son birkaç gündür olduğu gibi bir tuhaf bakıyordu. Bir süre yüzüne baktıktan sonra kafamı çevirdim,üşeniyorum. Alara suskunluğuma baktığım yere bakarak karşılık vermişti, kaşları saniyesinde çatılırken bir şeyler mırıldanmış ve önüne dönmüştü. 

Tabi bu Azra hareketlenince bitmişti,anında peşinden gitmişti.Çünkü biliyordu Azranın rahat durmayacağını. Bense gördüğüm minik bedenle birkaç gündür yaptığım gibi yanına koşmuştum "Elnaz~" Elnaz bana bakıp ne var anlamında kafasını salladı "Hadi beraber dolaşalım." Bir süre önüne baktıktan sonra "Tamam,başımın belası tamam gel." demişti. Ellerimi omuzlarına yaslayıp sekerek peşinden yürümeye başladım,oysa fısıltılarından anladığım kadarıyla boyunun kısa olmasına söyleniyordu. Omuzlarından eğilip suratına baktım,evet gerçekten kaşlarını çatmış,dudaklarını oynatıyordu. 

Onun bu haline gülümseyip yanağını öpmek için biraz daha eğildim,ama hareket edince dudaklarım dudaklarının kenarına temas etmişti. Gözlerim kocaman açılırken geri çekilmiştim birkaç saniyelik donmadan önce,ona baktığım zaman onunda donduğunu görmüştüm,ayrıca yanakları kırmızı olmuştu. "Ne oldu az önce?" Boğazımı temizleyip "Hadi olmamış gibi davranalım." dedim yutkunarak. Kafasıyla onaylarken adımlarımız tekrar hareket etmeye başlamıştı,ikimizde kırmızı yanaklarımızı saklamaya çalışarak ilerliyorduk.

***************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios.

Esmer GüzelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin