5

630 31 3
                                    

Keyifli okumalar.

*********************************************

Alara son on beş dakikadır yaptığı gibi bana Azranın ne kadar uslanmaz ve arsız olduğundan şikayet ediyordu,doğrusunu söylemek gerekirse Alaranın sabrına hayran kalmıştım,çünkü anlattığına göre Azra tam bir baş belasıydı, ona bu kadar tahammül ettiği için Alara çok sabırlı bir insandı bence. "Ve inanabiliyor musun?! Sigara dumanını yüzüme üfledi!" Dudaklarıma imalı bir gülümseme yerleştirdim,bunun anlamını bilmeyen yoktu. Alara sırıtmamı göremeyecek kadar sinirliydi,sürekli ileri geri gidip sallanıyordu. 

"Lara,başım döndü." Alara gözlerime sert bir şekilde bakıp kendisini sert bir şekilde sıraya bıraktı,on yedisinde olup baş belası neredeyse yetişkin bir kızla uğraşmak sinirini bozuyordu. Kafasını alıp göğsüme yatırdım,yapmacık ve dramatik bir sesle "Ah  benim güzel kızılım,neler çekiyorsun." dedim,bu dudaklarından bir gülme kaçmasına sebep olurken bende ona eşlik etmiştim. Tamam,belki Alara asabi bir kız olabilirdi-bazen tabi-ama çok güzel gülüyordu. "Azra ne yapıyor acaba?" Kaşlarımı kaldırıp "Muhtemelen sınıftadır, sonuçta her on beş dakika kala çıkıyor." 

Alara saatini kontrol edip "Hi geç kalıyorum,on dört dakika kalmış! Hemen Azrayı bulmam gerek!" diye bağırmış ve aniden kollarımdan kurtularak kaçmıştı. "Peki..." Bende onun arkasından kalkıp sınıftan çıktım,radarıma takılan Elnaz ile ona doğru yürüdüm. "Selam." Kafasını bana çevirdi "Ne istiyorsun?" Kafamı sabır dilenircesine kaldırdım "Hadi ama! Sadece arkadaş olacağız!" Elnaz buna göz devirirken "Bende istemiyorum demiştim?" dedi,hayır canım ben inat ettim bir kere. 

"Nolur arkadaş olsak sanki?" Elnaz bana göz ucuyla bakıp "Neden bu kadar istiyorsun ki?!" diye sormuştu sitemle. "Bak bana bir şans ver arkadaş olalım nolur?!" Elnaz göz devirdi,naz yapma gülüm. "Ugh,tamam bana öyle bakma." "Bu kabul ettin anlamına mı geliyor?" Elnaz kafasıyla hızlıca onaylayıp "Evet baş belası evet!" diye sitem etmişti. Mavi gözlerimi onun siyah gözlerine dikip masumca sırıttım, boy farkı yüzünden kafasını kaldırmış bense eğmiştim. "Nereye gidiyorsun böyle acele acele?" Sorduğum soruya cevap olarak "Kütüphaneye,bunları geri vereceğim." demişti sıcak olmayan bir tonda.

Tam ağzımı açacakken yanımızdan yıldırım gibi Alara geçmişti,üstelik bana çarpmıştı! "Lara?" Elnaz bir ona bir bana bakıp "Sonra konuşuruz,sen peşinden git." demişti,kafamla onaylayıp Alaranın peşinden kızlar tuvaletine koştum.

****************************************************

Gençler yan ship olarak Azra ve Alara istiyor musunuz?

Adios.

Esmer GüzelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin