Merabalar.
Bir yazar olarak en keyifli aktivitem sizin yorumlarınızı okumak,o yüzden yorum yapın lütfen.
Keyifli okumalar.
**************************************
Dolan mavi gözlerimi açıp iç çektim,nefes alamıyormuşum gibi hissediyordum. Tavanla bakışmak istemediğim için yan dönüp dizlerimi kendime çektim,iç çekişlerim artarken gözlerimi kuruladım,her şeyden nefret ediyorum. "Neden...neden...Neden?!" Hırsla konuşup yastığımı duvara fırlattım,yine cinnet geçiriyordum anlaşılan. "Neden!" Ellerimi saçlarıma daldırıp çekiştirdim.o olaydan bir haftadan uzun zaman geçmişti. Bir gün sonra Elnaz bir çocuk ile arkadaş olmuştu,ama ne hacetse artık çocuk ile resmen flörtlerdi! Elnaz'a yaklaşmama bile fırsat vermiyordu çocuk,hatta Elnaz beni görür görmez onun yanına kaçıyordu.
"Of!" Hıçkırıklarım arasında biraz seslice bağırıp kafamı dizlerime gömdüm,ne ara oturmuştum kendimde hatırlamıyorum. "Ayçin?" Duyduğum sesle adeta donmuştum,babam ve annemin gölgesi karanlık odada duvara vuruyordu. Ellerimle gözlerimi kurularken ikisi de yanıma gelmişlerdi,odamı gece lambası ve koridordan gelen ışık aydınlatıyordu. Annem önüme oturup ince parmaklarını dizimde gezdirirken babam hemen yanıma oturarak elini diğer omzuma koymuştu. "Ne oldu kızım?" Annem güven verici bir sesle konuşup saçlarımı kulağımın arkasına itelerken "Yok bir şey." diyebilmiştim sadece,hıçkırmamak için zor duruyordum.
"Hm..." Annem dudaklarını bir birine bastırırken babamın kolunun beni biraz kendine çektiğini hissediyordum,keşke abimde burada olsaydı,şimdi çoktan neşemi yerine getirirdi. "O yüzden mi gözlerin kızarmış?" diye sordu annem gözlerime bakarken,al işte,zeki kadın. "Anne ya..." Annem dizimi biraz sıkıp bana biraz daha yaklaştı "Ne oldu sarışın güzel?" Annemin beni sevme şekli buydu,sarışın güzel...
Parmaklarımla oynamaya başlayıp "Ben,okulda..." diye söze başladım,babamın kaşları çatılırken annem hala sabırla anlayışlı bir şekilde gülümseyip beni dinliyordu "Ben birisinden hoşlanıyorum anne." Babam şokla bana dönerken annem kaşlarını kaldırıp gülümsemesini büyütmüştü "Ne güzel işte! Neden ağlıyorsun?" Babam anneme bakarken ağzını açmıştı ki,ölümcül bakışlarıyla geri kapatmak zorunda kalmıştı. Kafamı babamın göğsüne koyup iç çektim,ağlamak çok saçma bir şey "O...o bir erkek değil." Annem kaşlarını çatarken "Ne?" diye cevap vermişti,gözlerimi kapatırken "Bu yüzden mi ağladın yani?" diye bir ses duydum,babam ve annem aynı anda konuşmuştu.
"Ben..." Annem küt saçlarını savurup "Hm,sanırım bunu hatırlıyorum." Diye cevap vermişti. Dudaklarını ısırdıktan sonra "Senin abin var yaa." demişti son harfleri uzatarak,dayımdan bahsediyordu. "Bir erkekle evli." Gözlerimi büyüttüm,dayımı tanıyorum,ama en son altı yaşımdayken gelmişti,eşini hiç görmemiş,duymamıştım. "Cidden mi?" Kafasıyla onayladı "Kısacası,kiminle istiyorsan onunla ol." Annemin dediği şeyle gözlerim tekrar dolup taşmıştı "Aa,ne oldu?" Gözlerimi silerken konuşan anneme "O başkasından hoşlanıyor anne." diye yanıtlamıştım, babam kaşlarını çatarken saçlarımı okşayan eli duraksamıştı "Ne?" Burnumu çekip "Başka birisiyle birlikte,benden uzak duruyor!" diye hıçkırmıştım,annem ve babamlayken minik bir bebek oluyordum.
"Abimi istiyorum!" hıçkırıp gözlerimi sildim "Abimi,abimi istiyorum!" tekrarladığım zaman annem "Ama o yurt dışında okuyor bir tanem,nasıl gelsin?" diye sormuştu,haklıydı,ama bana ne! "Hmph!" Annem gülerken babam iç geçirip göz devirmişti,umurumda değildi,abim sadece birkaç ay sonra geri gelecekti,o günü iple çekiyorum. "Hadi Baran,kenara kay,yatalım." Babam gözlerini büyüttü,tabi bende ona eşlik ettim,annem babama adı ile seslendi ulan! "Uzaylı görmüş gibi bakmayında yana kayın,uyuyalım." Annemi onaylayıp babamla yana kaydık,ben ortada,annem solumda,babam sağımda kalacak şekilde sarılıp uyumaya başladık,abim yok ama.
***********************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Baranın Ayçinin birinden hoşlandığını duyunca attığı bakış.
Ayçin ve Baran Dilan'ın Baran'a ismiyle seslendiğini duyuyor.
Dilan hanımın side eye bakışları
Adios.