11.

542 20 1
                                    

Hyunjin pov:
To co dělal felix mě nezajímalo teď jsem se soustředil na skupinu s klukama a napsal jim.

Hyunjin.2: hosi reknete mi kdo co vse prinesl

Čekal jsem na odpověď a odpověděl jen Minho.

Lee.minho3: Hele tak ja prinesl 10puku protoze vim ze zvejkame vsichni jak blazni
Hyunjin.2: ah hele tak pohoda, kdyztak s Chanem jsme ubalili tech 10brk ma je u sebe v penezence jsou docela masivni lol
Lee.minho3: Damn letsgo to je super celkem bych se ted zhulil ale spis k veceru bo ucitel tu furt chodi
Bang_chan8: o cem se tu bavite curaci💀
Lee.minho3: A co jsme aby jsme ti to tu vysvetlovali kdyz se muzes podivat nahoru
Hyunjin.2: frfr
Bang_chan8: jezis poserte se treba, dneska vymrdam Jeongina
Lee.minho3: HAHAHA to urcite
Bang_chan8: no fakt pico 🤣
Hyunjin.2: jezis krot se jdes na vse rychle
Bang_chan8: zmlkni

Odložil jsem si mobil a vím že si tam psali už jen kluci, docela jsem se nudil tak jsem vytáhl flašku vodky a začal pít. Zapoměl jsem na to že je tu Felix a ten na mě zíral jak debil.

,,Hyunjine neměli jsme si brát sem alkohol..."

Ježíš a co mu je po tom napil jsem se naschvál před ním.

,,Víš že tě můžu prozradit?"

Tak a ten čurák mě teď bude využivát, zvedl jsem se a šel k němu.

Pípneš slovo, a jseš mrtvej je ti to jasný?

,,A co aspoň budu mít klidný sebevědomí že jsem udělal správnou věc"

Ty chceš asi abych ti něco udělal viď? Usmál jsem se provokativně. Napil se trochu více vodky a zahodil ji na mou postel, a šel blíže k němu. Jelikož se mi motala zas trochu hlava tak se mi zdál k sežrání.

,,C-co to děláš slez ze mě"

Nevnímal jsem jeho slova zajel jsem mu rukou pod tričko, a začal mu líbat krk.

,,Hy-"

Poté jsem ho umlčil mými rtama, a začal mu rukou jezdit po bradavkách. Nevím co to mě vjelo ale byl jsem z něho vzrušený.

,,Přes-"

Dal jsem mu ruku na pusu a začal mu sundávat tepláky.

Mě se neutečeš Felixi~ Zajel jsem mu opět jezdit po bocích a pak na bradavkách, který jsem si prstama pomačkal a on vydal zvuk, který se mi líbil.

,,Mh-PřestaaH"

A když nepřestanu tak co? Zkousl jsem si rty a začal mu opět líbat krk.

Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Minho.

Vyskočil jsem z postele a čuměl na něj jak když tě chytne policie.

,,Ahaa... Tohle jsem vidět zrovna nepotřeboval" Zamumlal. Jenom Hyunjine s Chanem máme mít sraz za chvilku kvůli mhhm víš co myslím"

Nad tím jsem se pousmál, a moc ho ani nevnímal šel jsem k mojí posteli a napil se vodky. To Minho přiběhl ke mě, a pozvedl obočí.

Hyunjine... Když už si začal dej mi taky, bouchl mě do ramene, tak jsem mu podal flašku, a začal se smát, protože na nás čuměl Felix který se chtěl propadnout pod zem. Nechápal vůbec nic až mi ho bylo líto.

Zeptal jsem se Minha jestli nevezmeme Felixe sebou. Ten jen pozvedl obočí a řekl klidně.
,,Jen ho tam neomrdej na místě" Nad tím jsem se uchechtl protože vím že jsem toho schopný v tomhle stavu. Všiml jsem si jak ho Minho zabíjí pohledem což mi přišlo vtipný, furt jsem se chechtal a myslel že se poseru smíchy.
Došel jsem k Felixovi, a zeptal se ho jestli nejde s náma.
,,Uh no když už tu nemám co jiného dělat a nechci tu být sám tak jdu no" Řekl nasraně a zmateně.
Pak jsem došel k Minhu, a zeptal se ho jestli nevezme Hana. Ten se jen uškíbl a řekl že ten už dávno jde.

Pak jsem se zeptal ještě jednou
Bere Bangchan Jeongina?

,,Uhhh to nevím to uvidíme?" Řekl zmateně a přemýšlel.

Vydali jsme se z pokoje a šli jako myšky, jelikož jsem byl už napitý, furt jsem se chechtal přišlo mi to vtipný, pak jsem zakopl o svojí nohu, a to jsem nevydržel a začal se smát, pak mi něčí ruka uzavřela ústa, byla tu ruka Minha. Uklidnil jsem se a pokračovali. Chytl jsem ruku Felixovi který se na mě udiveně podíval a já to ani neřešil, pak jsme se objevili za chatkou kde seděl Bangchan,Han a Jeongin, kterého jsem nečekal že přijde. Bylo to zajimavý usadili jsme se. A začal mluvit Bangchan.


**ted jsem si to udelala tezsi protoze nevim jak pokracovat dal 💀**

What Are We [?] HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat