*predem se omlouvam pokud neco nedava smysl ale ma fantazie muze vybouchnout takze jim pridavam stale vice veci*
Hyunjin pov:
Vzbudil jsem se sám na posteli. Felix nejspíš někam šel.
Podíval jsem se na mobil a čas byl 17:42
Byl jsem zmatený kde může být protože o takovém čase máme být ve svých pokojích.
Postavil jsem se a přemýšlel co můžu dělat, docela jsem se nudil. Vyšel jsem z pokoje a chodba byla prázdná, podíval jsem se do pokoje co je oproti nám a nikdo tam nebyl. Takže jsem předpokládal že někde jsou. Ale tím pádem by mě snad Felix vzbudil ne?
Vážně jsem v tuhle chvíli nevěděl co dělat tak jsem se vrátil do svého pokoje a šel si kreslit.Felix pov:
Nechal jsem Hyunjina spát, protože za námi přišel učitel že jdeme prozkoumat les.Byli jsme v lese, a já byl s Hanem a Jeonginem. Kteří vypadali celkem dost vyčerpaní, ale ani se jim nedivím když jsme ušli takovou dálku. Samozřejmě já byl zvyklý, protože jsem miloval procházky, celkem mezi námi bylo ticho, tak jsem chtěl navázat nějaké téma.
Tak co Hane jak to máš s Minhem? Usmál jsem se a on se na mě ihned otočil a pozvedl jedno obočí.
,,Uhmmm no taaaak jak to říct, jsme si teď hodně close a chová se ke mě jinak"
Haha, a jak jinak?
,,No je milejší, a no jo chápeš máme takové tajemství"
Mbhm, cháápu, co ty Jeongine, jak to máš s Bangchanem?
,,Můžu říct že jsme se dost sblížili a je to fakt super kamarád"
Jen kamarád? Zarazil jsem se.
,,Ano? co bys čekal nemůžu že vy si užívate s tamtěma debilama"
,,Drž-"
Nedonechal jsem domluvit Hana, a ihned promluvil.
Neříkej někomu debil, když je ještě pořádně neznáš. Zastal jsem se.
,,Však ty nevíš co je Hyunjin pořádně zač."
Jo? a co bych měl tak vědět" Provokoval jsem ho.
,,To uvidíš sám..." Zamumlal si nejistě.
,,Hele tak se uklidníme, a jdeme se zeptat učitele kdy půjdem do chatky jo?" Řekl Han a doufal v to, že budeme souhlasit.
Hm fajn.
,,Dobře"Šli jsme za učitelem, a zeptali se ho.
,,No heleee, nevím jestli jste si všimli, ale do chatky už jdeme dávno, jsme tam cca za 15minut"
**SKIP**
Šli jsme do chatky, a mohlo být nějak 18:03, což by měla být zachvíli večeře.
Šel jsem do pokoje, celkem dost unavený z cesty.
,,Ahoj kde jsi byl?"
Ihned se mě ptal Hyunjin.Ah nic jen jsme si prohlíželi les a já tě nechal spát.
,,Mhm aha chyběl jsi mi"
To bylo roztomilé, já mu chyběl? Musel jsem se nad tím usmát.
Šel jsem se podívat do báglu pro nějaké věci, abych se mohl převléct. Vyhrabal jsem nějaké pyžamo o kterém ani nevím že ho mám.
Převlíkl jsem se, a lehl si do postele. Neuvědomil jsem si že jsem se vlastně převlékl před Hyunjinem, tak jsem se na něj ihned otočil, který mě provokoval pohledem, vím co viděl, a úplně to řešit nechci.
,,Feli-?"
Nedořekl svou větu, a otevřeli se dveře. Byl v nich učitel a ten nám řekl ať ihned vyjdeme z pokoje že máme večeři.
Zvedl jsem se a Hyunjin též, boleli mě dost nohy což jsem nečekal protože jsem zvyklý na dlouhé procházky ale je pravda že jsme ušli dost.
Sedl jsem si opět ke klukům kteří byli na svých mobilech, a nikdo nic neřekl což byla pro mě novinka.
Najednou opět přišla starší žena co nám vždy dává snídani,oběd,večeři.
K večeři jsme měli nudle. Celkem mé oblíbené. Ihned jsem se pustil do jídla, a užíval si tu chuť.
**SKIP**
Vrátili jsme se do svých pokojích a Hyunjin se opět začal chovat divně, ale neřešil jsem to, lehl jsem si a šel spát protože jsem byl dost unavený.Hyunjin pov:
To co jsem se dozvěděl bylo celkem zajímavé, Minho je s Hanem a mají spolu tajný vztah, Bangchan se už nechová tak jak se choval předtím, hádám že ho vážně Jeongin změnil. Ale já stále jedu ve starých kolejích, nevím proč, jednu chvíli se chovám normálně a hned v tu druhou jsem divný, nevím, jsem sám v sobě zmatený.
Koukal jsem na Felixe který se na mě jen párkrát podíval a šel spát.
Super co mám dělat teď, spát se mi nechtělo když jsem spal skoro celou dobu co jsme na té chatce.Nezbývalo mi opět nic jiného než si jít opět kreslit. Což mě začínalo už též nudit. Celkově jsem se začal na té chatce nudit dost. Rozhodl jsem se teda že půjdu za Felixem se k němu přitulit. Chybělo mi to teplo co bylo mezi námi. Pozvedl jsem si deku kterou byl přikřitý, a lehl si vedle něj obejmul jsem ho za pas, a hodil na nás tu deku.
Ani se nehýbal předpokládal jsem že má tvrdý spánek. Párkrát jsem si čuchl k jeho vlasům, protože voněli vážně hezky, byla to taková malinová vůně. Byl k sežrání, teď jsem celkem začal litovat i toho že jsem si ho vybral jako terč. Pořádně jsem si ho obejmul a netrvalo ani chvíli a zaspal jsem.**ze by Hyunjin zacal dospivat k rozumu? zmeni se to kdyz se z vyletu vrati normalne domu?**
ČTEŠ
What Are We [?] Hyunlix
Teen FictionVím že je to těžké pochopit, ale mé city k tobě jsou čím dále více silnější. [V příběhu se může objevit šikana, 18+ věci, nadávky, a však to známe :D] Vše co se objeví v tomto příběhu není podle reálné skutečnosti. start: 18.5.23 end: 31.10.23