17.

454 20 3
                                    

Hyunjin pov:
Stále jsem ležel v mé posteli, a cítil že Felix není v pokoji. Otočil jsem se a bylo tomu tak. Hned jsem se šel podívat, jestli tu má mobil. A ano měl. Rychle jsem se šel podívat za jeho kryt, a byla tam jeho krvavá žiletka. Najednou přišel do pokoje a vyjekl na mě co dělám že ať to vrátím zpátky. Já ho neposlechl vzal si tu žiletku k sobě, a kryt mu nandal zpátky.
Doběhl ke mě, a snažil se mi to z ruky vyrvat, cítil jsem jak se mi žiletka zarvává do dlaně, ale neřešil jsem to. Najednou mě začal škrábat.

Felixi přestaň, nedostaneš to ani kdyby si teď mohl udělat cokoliv.

,,Ty kreténe zkurvenej vrať mi to"

Ignoroval jsem to, a šel pomalu k oknu. Najednou mi skočil na záda, a semnou to ani necuklo protože byl lehký. Začal mě tahat za vlasy a fakt začal dělat cokoliv za co bych ho mohl teď zmlátit. Ale neměl jsem to za potřebí.

Můžeš přestat a uklidnit se?

,,Kvůli tobě abych se měl klidnit to určitě!"

Najednou jsem si všiml že se mi tecě krev z dlaně. A nad tím jsem si povzdechl. Ah bože.

,,Kurva teče ti krev!" Začal se obávat.

No tak ať, ty si jdi támhle do své postele a lehni si. Řekl jsem klidným hlasem. Divil jsem se, ale fakt si šel sednout na postel a sledoval každý můj krok.
Otevřel jsem okno, a vyhodil tu žiletku opět celou od krve. Podíval jsem se na mou ruku která byla celá od krve, a měl tam hlubokou ránu.
Ukázal jsem to Felixovi a zasmál se.
Vidíš čeho si schopný?

,,Kurva... Promiň..."

Za co se omlouváš? Nebyla to jeho chyba. Spíš moje, nic takové se nemuselo stát, kdybych věděl své pocity k němu.

Díval jsem se na ruku, z které tekl proud krve. Šel jsem do koupelny si to opláchnout, a zeptal se Felixe jestli nemá ještě jeden obvaz. On řekl že ano má. Donesl mi ho, a poté řekl. Dám ti ho pokud mi to dáš obvázat.

Nad tím jsem se zasmál a řekl klidně. Vzal si mou ruku, a začal jemně obmotávat. Vypadal roztomile.. Byl tak pečlivý a dával pozor na to aby to neutáhl moc, a ani ne jemně.

Jsi roztomilý... Musel jsem to říct protože to byla pravda.

,,Hm" Zamručel a ani nevnímal co jsem mu řekl, nebo ano co já vím.

Felix pov:
Nechtěl jsem aby takto dopadl, snažil jsem se mu to obmotat hezky a pečlivě. Poté opět řekl že jsem roztomilý, a mé city k němu byli opět jiné. Byl jsem natolik zmatený že sám nevím co chci. Ach bože...
Poté co jsem mu to obmotal, tak jsme navázali oční kontakt, jeho oči vypadali taktéž jak kdyby brečeli. Nad tím jsem si povzdechl a chtěl odejít, jenže mě zachytil za zápěstí.

Co chceš už jsem ti to obmotal.

,,Felixi..."

Tak a teď se to bude opakovat stále dokola? Řekl jsem si v hlavě.
Ano?

,,Mám tě rád" Obejmul mě.

Tak a teď jsem opět ucítil motýly v mém břiše a začínal být čím dál více zmatený. Měl jsem chuť se opít... Nevydržel jsem to a musel se ho zeptat.

Máš tady nějaký chlast?

On se ode mě odtáhl, a zmateně se podíval. Ano Bangchan má...

Doneseš?

Zadrbal se na zátylku a povzdechl si... ,,Donesu pokud nebudeš vyvádět jo?"

Hm fajn. I když jsem věděl pravý opak, protože na alkohol nejsem zvyklý.

,,Fajn hned jsem zpátky" Odešel a já zůstal v koupelně. Poté jsem šel na postel si sednout, a čekal na něj, netrvala ani chvilka a už přišel. Pod mikinou měl litr vodky a já si nad tím povzdychl.

,,Nepřežeň to hlavně.." Podal mi to do ruky, a pohladil na vlasech. Což mě bylo příjemné. Vytáhl jsem si džus který jsem měl z oběda a napil se z flašky, zaksychtil jsem se protože vodku nemám rád, ale nezbývalo mi nic jiné. Hyunjin ležel na posteli a díval se do blba. To jsem neřešil, napil jsem se po 2x, a už mě to hitovalo. Ah bože co dělám, napil jsem se po 3x, po 4, po 5, a už to jelo samo, nevnímal jsem že piju tak rychle a už se mi motal celý svět.
Začal jsem mít svět celý vzhůru nohama a začal se smát, protože jsem spadl na postel.

Hyunjin pov:
Koukal jsem do blba, a přerušil slib co jsem měl, najednou se Felix převalil na záda a začal smát. Hned mi bylo jasné že byl napitý, koukl jsem se na flašku, a nevěřil jsem vlastním očím, on sám vypil celou flašku. Byl jsem v šoku. Šel jsem k Felixovi, a on se na mě podíval a začal se smát.
,,Víš o tom že se vypadáš jak židle? BhAhahahah"
Byl jsem zmatený, a ani mi to nepřišlo vtipné, protože jsem neměl stav co měl on, nad tím jsem mu řekl jen vážně?
Popadl jsem flašku prázdné vodky, a hodil ji k sobě do báglu, aby si toho učitelé nevšimli. Samozřejmě měl kecy.
,,Co děláš já to nemám vypitý! Neber mi too!"

Povzdechl jsem si a otočil se na Felixe který se motal jak pes, snažil se postavit z postele, ale neměl rovnonáhu se na to zvednout, a furt ho to táhlo na postel.
,,Aishhh co to je za gravitaci já ji zlomil"
Nad tím jsem se musel pousmát protože byl roztomilý, byl napitý tolik že by ani nevnímal co by se s ním dělo... Nad tím jsem měl už hodně myšlenek co bych mohl udělat. A on by si to nepamatoval uškíbl jsem se.

**copak muze mit Hyunjin v hlave?**

What Are We [?] HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat