24.

503 21 4
                                    

Felix pov:
Stále jsem se koukal na instagram reels, a najednou cítil ruce na mém těle. Byl jsem zmatený, ale věděl jsem že to byl Hyunjin. Vypl jsem si mobil abych se mohl kouknot na Hyunjina.

,,Felixi~" Zešeptal mi do ucha, a namáčkl si mě více k tělu. Byl jsem zmatený co chce dělat.

Mm ano? Zeptal jsem se zmateně.

,,Nekoukej do toho mobilu když máš mě vedle sebe" Zasěptal znovu.

Jo promiň, jen nevím o čem se bavit nebo co dělat.

,,Já možná vím..." Uškíbl se, a pohladil mi bok. Asi mi bylo jasné na co myslí.

Uhm Hyunjine? Byl jsem stále zmatený.

,,Mhm" Zamručel a stále pokračoval v hlazení mého boku.

T-tyy? to? Nenechal mě domluvit a začal mě líbat, samozřejmě jsem se do polibku přidal. Jenže polibek nebyl jen takový polibek, bylo to vášnivé líbaní. Dal jsem si ruce kolem jeho krku a on se na de mě vyhoupl. Pohladil mi tvář a rukou mi zajel do boxerek. To mě samozřejmě vzrušilo, a nechal se. Pomalu mi začal honit a já mezi naším polibkem začal vzdychat. Bylo to pomalé a příjemné. Bože tento kluk mě dělá šileným.
Pomalu si začal sundávat tričko, a já opět nemohl spustit oči z jeho těla, začal jsem se červenat, protože se nedalo ani podívat jinám.

,,Mhuhm Felixi oči mám tady" Pozvedl mi bradu, abych se na něj podíval, ale ihned jsem se snažil hlavu sklopit protože jsem byl jak rajče. Poté mi ihned sundal tričko taktéž, a začal sahat na mé tělo. Jeho doteky byli příjemné někdy i lechtivé. Ale ten pocit jsem si užíval. Bušilo mi srdce tak jako by mi mělo vyskočit z hrudi.

You drive me crazy Hyunj~ Opět mě nenechal domluvit, a pustil se do dravého polibku. Někdy jsem mu tam omylem zkousl rty, ale to nevadilo. Neměl jsem tušení vůbec kolik bylo hodin. Ale pokud zvládneme přežít cestu autobusem, tak to bude zajímavé. Ale zpátky k tomu, najednou jsem cítil jak mi sundává tepláky, a hladí mi mé přirození přes boxerky. Poté si taktéž sundal tepláky, a já viděl v jeho boxerkách hodně nadrženého koně.

,,Teď nebudou už žadné prsty Felixi" Zamulal si pro sebe a stáhl mi trenky, opět jsem se cítil trapně, ani nevím proč když mě nahého už viděl. Pomalu mi začal otevírat nohy, a kouknul se ze zdola jestli jsem připravený. Což ani nevím jak může poznat. Poté si stáhl taktéž boxerky, a začal se otírat o mou díru. Já jsem si jen zkousl rty, a zaryl nehty do pološtáře, musel jsem se připravit. Tím ale jak jsem se stáhl, tak to bude těžší do mě strčit.

,,Felixi uvolni se" Zamručel, a já se snažil trochu uvolnit. Najednou jsem cítil jak to do mě pomalu strká, já už nevydržel být ovolněný, zavřel jsem silně oči, zkousl si rty, a zaryl se do všeho co jsem měl po ruce.

,,Felixi uvolni se panebože" Jak se mám uvolnit! Kdyby byl na mém místě tak nevím jestli by se dokázal uvolnit!

K-kdyby si byl na mém místě tak by ses taky jen tak neu-uvolnil! Snažil jsem se mluvit přes bolest.

,,Minule si byl klidnější, tak nedělej" Uchechtl se, a začal se mírně ve mě pohybovat. Bolelo to, ale bylo to zároveň i příjemné. Zkousl jsem si rty a snažil se ignorovat bolest.
Přiblížil se více ke mě, a dával mi jemné polibky které jsem mu oplácel. Najednou vzdychl tak příjemně, že bych to mohl poslouchat od rána až do večera. Znáhla začal nabírat rychlost, a své vzdychy jsem v sobě už více vydržet nemohl. Začal jsem vzdychat protože nabíral tempo které bylo rychlé. Oba jsme těžce vzdychali. Poté uchopil mé přirození, a začal mi honit, a ještě k tomu narazil přímo do místa kde jsem cítil hodně slasti. Připadal jsem si jak kdyby jsem měl každou chvíli vybouchnout.

A-ahhmm vycházeli ze mě zvuky. Cítil jsem jako bych se mě každou chvíli udělat. Bylo to tak rychlé a příjemné. Hyunjin to nejspíš měl stejně. Taktéž vzdychal těžce, a nabíral větší speed. Najednou se zastavil, a řekl.

,,Otoč se, chci si trochu propleskat" Byl jsem zmatený co chce dělat, a ihned se otočil. Najednou jsem cítil jak mi plesknul po prdeli, a zrychloval tempo ještě více.

Ahhh~! Vyjekl jsem ze sebe.

,,Mmm chci slyšet víc" Pleskl mi další.

Auhh božže HyhyUnjinee~

Poté mi pleskl takovou, která bolela, ale byla příjemná. Bože můj.

AhHh! kss. Syčel jsem bolestí a slastí.

,,Felixiimmhh" Zamručel a najednou jsem cítil že už budu.

Už as..asi bUuhhduu, snažil jsem se ze sebe dostat. Poté uchopil mé přirození a začal mě dělat. Najednou jsem cítil proud ve mě, a proud kterej mi přejel po celém přirození. Udělal jsem se mu na ruku. Ah jak trapné. Povzdychl jsem si a snažil se dýchat.

,,Ty se fakticky nezdáš" Uchechtl se a projel si vlasy. Byl spocený, a vypadal strašně hot. Normálně bych ho dokázal ojet znova, ale nebudu nic riskovat. Najednou se na mě podíval, a usmál. Ukázal mi jeho ruku, do které jsem se udělal.

Uhmmm jdi si to umýt. Styděl jsem se za to.
On se jen uchechtl, a vylovil kapesníky které ani nevím kde vzal. Utřel svou ruku, a poté mé záda. On se mi udělal i na záda? Ani jsem nevěděl.

,,Asi se půjdem okoupat co ty na to hm?" Zasmál se.

Jo ale každý sám. Řekl jsem uraženě, protože jsem začal cítit pain v mojí ass.

,,Pročpaak? Felixi" Vyšpulil ret.

Ne každý sám prosím. Udělal jsem psí oči a doufal že to zapůsobí.

,,Pft fajn" Protočil očima, a zvedl si své věci ze země, a šel do koupelny.

Ihned jsem se podíval kolik je, čas ukazoval 5:49. Právě teď jsem si uvědomil že v 7, jedeme už domů. Ah bože. Ihned jsem se rozhlédl po pokoji jestli nemám nějaké věci které dát do báglu abych se s tím pak nesral. Neviděl jsem nic, tak jsem se podíval do báglu a měl tam skoro vše.
Heh tak pohoda. Řekl jsem si sám pro sebe.
Lehl jsem si do postele, a čekal až se Hyunjin osprchuje. Pak jsem si uvědomil že jsem stále nahý, a ihned si šel vzít boxerky.

**spicy part, upe se citim cringe pokazde kdyz toto napisu xD, ale jo chill pohoda, kinda otazka jestli se to mezi nemi zmeni kdyz se vratej who knows haha, ale napinat se mi to uz nechce takze je mozna necham, ALE MOZNA😭**

What Are We [?] HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat