20.

487 18 5
                                    

Hyunjin pov:
Musel jsem si sednout na postel.
,,To mám fakt city k Felixovi? Ale to není možné" Mumlal jsem si pod nosem. Chytl jsem se za hlavu. A snažil se chápat vše. Bohužel jsem byl tak hloupý že jsem už nechápal ani sám sebe.

Najednou přišel Felix s nádherným úsměvem, a u sebe měl snídani. Která byla nejspíš moje.

,,Taaak tady to máš" Podal mi to a pohladil mě po vlasech.
,,Jdu se okoupat jo tak se hlavně nažer" Usmál se jemně, a zmizel do koupelny.

Když mě pohladil po vlasech, měl jsem tolik motýlu v břiše že jsem myslel, že na místě mi praskne břicho. To mám k němu fakt city? Ale to není možne! Opakoval jsem si v hlavě.
Koukl jsem se na snídani, a byli tam dva donuty, s banánem, a nějaká čistá voda.
Zakousl jsem se do donutu, a nechal mé myšlenky ve vzduchu. Přemýšlel jsem jak dokázat sám sobě že možná k Felixovi fakt něco cítím. Dojedl jsem ty donuty, a ihned vytáhl mobil a šel na google.
(ty ses fakt curak to neni mozny)
Vyhledal jsem si, jak vědět že mám k někomu city.
Byla tam první rada která mě trochu zaskočila.
,,Zkuste políbit dotyčného, pokud ucítíte lechtání v břiše znamená to, že jste do toho člověka zamilovaný"
Jelikož jsem se s Felixem už párkrát líbal, tak jsem to mohl zkusit i teď. Ale proč to pro mě bylo tak těžké ho jít políbit?
Snažil jsem se dokopat sám sebe, a zkusit to. Čekal jsem na něj, až vyjde z koupelny. Připadal jsem si jak pes když čeká na pánička.
Najednou se otevřeli dveře, a já se už nemohl dočkat.

,,Ah copak je že jsi tak uplý?"

Nemohl jsem nic říct, ihned jsem se zvedl došel k němu, a začal ho líbat, netrvalo ani chvíli, a on se do polibku přidal. Najednou jsem měl motýly v břiše. Počkej fakt to znamená že mám k němu city? To nemůže být pravda, to musí být nějaký oblb.
Snažil jsem se od polibku odtrhnout, ale mé tělo to nedovoluje. Pokračovali jsme v dlouhém upřímném polibku který byl lepší než 1m peněz.
Museli jsme se už pak odtáhnout kvůli kyslíku. A já byl zmatený.

,,Copak to do tebe vjelo?" Uchechtl se a pohladil mě po rameni, a šel do své postele.

Uhm... Nic jen si byl k sežrání.
Co jsem to řekl? Ani jsem si to neuvědomil, až poté co jsem to vyslovil. Byl jsem zmatený, ani jsem to nechtěl říct, co se s mnou děje? Proč cítím lechtání po celém těle.

,,Ahaa, tak to je roztomilé" Usmál se, a nastavil ruce jako do obejmutí

Neváhal jsem a šel za ním ho obejmout, nevím ale chtěl jsem ho. Byl vážně k sežrání, nedokázal jsem se ovládat. Obejmul jsem ho pevně, a užíval si každý jeho dotyk jako by to mělo být poslední. Celé mé tělo mělo všude motýly.

,,Jsi roztomilý" Dal mi polibek do vlasů, a já se schoval více do jeho hrudi. Nechtěl jsem aby tohle skončilo, přimáčkl jsem si ho více k tělu, jako by jsme měli mít poslední obejmutí. Nemyslel jsem na nic, jen na ten příjemný pocit co mezi námi putoval. Byl jsem šťastný, zároveň zmatený.

Felix pov:
Ležel na mé hrudi, a já ho měl v pevném obejmutí. Nechápal jsem co to do něj tak vjelo, ale užíval jsem si ten pocit, byl strašně roztomilý. Stále si mě mačkal k tělu jako bych měl někam utýct. Musel jsem se trochu odtáhnout, ne kvůli tomu že mi to nebylo příjemné, ale kvůli tomu že jsem ho chtěl políbit, vzal jsem si jeho obličej do svých dláních, a uviděl v jeho očích milion hvězd. Měl nadherné oči. Naklonil jsem se, a spojil naše rty, on polibek čím dál více prohluboval. Věděl jsem že tento polibek byl upřímný. Měl tolik emocí, které by jste dokázali popsat jen milion věty.

Museli jsme se odtáhnout, a on si mě přiblížil opět k tělu, a obejmul mě pevně. Měl jsem po celém těle lechtání motýlu, a jediný co jsem mohl dělat bylo to, užívat si tenhle nádherný pocit. Nevím proč ale celkem jsem se z toho unavil a usnul.

Hyunjin pov:
Byl jsem v sedmém nebi, a cítíl se plný emocí. Vážně jsem si už začal myslet že ty k němu city mám, ale z dne na dne to nejde. Ale ten pocit se mi líbil, všiml jsem si že usnul, tak jsem se k němu přitulil ze zadu, obejmul ho kolem pasu, a cítíl jeho záda na mém těle. Začal jsem být taktéž trochu unavený, a začínal usínat s motýlama v břiše.

**omg how lovely right, doufam ze to Hyunjin neposere**

What Are We [?] HyunlixKde žijí příběhy. Začni objevovat