Han pov: podme trosku zavzpominat co Minho provedl s Hanem;p
Šli jsme do pokoje, a já neviděl nic, byl jsem rád že jsem narazil do své postele, nebo spíše jsem doufal že to byla má postel. Najednou jsem slyšel někoho jak šeptá moje jméno bál jsem se že by to byl nějaký bubák, a sežere mě. Byl jsem ožralý a zhulený natolik že jsem měl vlastní fantazii. Musel jsem rozsvítit světlo protože byla fakt tma, a viděl jsem Minha jak se plazí na podlaze a šeptá moje jméno. Čuměl jsem na něj vystrašeně a zeptal se ho
,,Minho ty seš had?"
Najednou začal syčet a já se lekl, byl jsem vyhulený natolik že mi začal blikat svět a já koukal na Minha který se stále plazí na podlaze. Šel jsem k němu a on mě chytil za nohu. Myslel jsem si že mě chytl had, a pak jsem si uvědomil že to byl on.,,Ss chceš hada v sobě" Postavil se a zíral na mě.
Co? A Najednou jsem ucítil jeho rty na mých. Nevím jakým způsobem se mu povedlo mi strčit jazyk do držky, ale přidal jsem se k němu. Líbilo se mi to, najednou dal ruku na mou prdel a začal ji mačkat, a jednou rukou mi jezdil po bocích což mi hodilo hejno motýlu. Položil jsem mu ruce na tvář, a stále se líbali. Tentokrát toto líbání bylo vášnivější. Nevím jak jsem se ocitl na posteli ale byl na demnou, a začal si pomalu sundávat košily a já viděl jeho vymakanou hruď kterou jsem si chtěl osahat. I když co mi vlastně bránilo? Ihned jsem dal ruce před sebe a snažil se nahmatat jeho hruď.
On se nad tím jen uchechtl a začal mě svlíkat, což jsem ani nevnímal. Najednou moje věci byli pryč a on mi přivázal ruce nahoru.
Kdes kurva vzal provaz? Podíval jsem se nahoru a byl v šoku. On se nad tím furt jsem usmíval a přiblížil se mi více ke tváři. Mé tváře byli rudé a hořlavé že jsem si myslel že bych dokazázal na nich udělat vajíčka.
Najednou mi začal dávat jemné pusy, a přesunul se na můj krk. Kde mě párkrát kousl.
Poté promluvil a uškíbl se natolik že to vypadalo jako kdyby chtěl udělat něco zlého.
Nemýlil jsem se.,,Nebudu na tebe jemný takže se připrav"
Ten čurák mě ani nenechal se připravit a strčil celý jeho dick do mě, nad tím jsem se zamračil a snažil se ignorovat bolest. Ani chvilku nepočkal abych si zvykl, ale už to do mě narážel, a ještě mi dráždil bradavky.Ahh bože MinHo počkeeH
,,Žadný čekaní darling" Usmál se a přirážel více a tvrději. Ahh-
MinHoooh
,,Říkal jsem ti jednou že budeš řvát moje jméno viď? Mhm?"
AAno řikálahh
Poté vyndal jeho dick ze mě a podíval se na mě. Nastoupil nad de mnou.,,Otevři pusu buď hodný kluk"
Otevřel jsem, a najednou se jeho dick ocitl celý v mým krku, ani jsem nestihl zaregristrovat že ho tam mám a on už se začal hýbat. Kurva jde na to ostře a to se mi líbí. Chytl mě za vlasy a vytvářel si vlastní tempo. Poté se mi udělal do držky, a kouknul na mě.
,,Že se to tobě tak líbí mhm?"
Koukal jsem na něj a snažil se popadnout dech. Zamručel jsem jenom a snažil se odvázat z těch provazů.
,,Ještě jsme neskončili je čas dodělat tebe" Nandal mi šátek na oči a já viděl už jen tmu. Najednou jsem cítil že se dotýka mého přirození. A ano... Udělal věc kterou jsem nečekal že by udělal zrovna on. Začal mi kouřit. Prvně lízal špičku, a pak si ho vzal celý do huby, byl to přijemný pocit, v jeho puse bylo teplo a já mohl z toho zešílet.
Minhoooh já asi Budu
Najednou teplo zmizlo, a on mi už honil. Poté jsem cítíl že už vyvrcholím a tak též se stalo, udělal jsem se na své břicho. Sundal mi šátek a dal mi lehký polibek na rty.
,,Jsi užasnej" Uchehtl se, a odvázal mě, boleli mě ruce ale neřešil jsem to. Lehli jsme si na sebe, a on nás přikryl peřinou a zaspali jsme spolu.
**KONEC HANOVÉHO FLASHBACKU**
Felix pov:
Dojedli jsme, a opět si povídali, pak se nás Jeongin na něco zeptal.,,Uhm kluci vy jste ? *Ukázal gesto👉🏻👌🏻"
Nad tím jsme se s Hanem oba zastavili, a pokývli hlavou. Jeongin na nás čuměl s otevřenou držkou.
,,Felixi neříkal jsem ti něco?"
,,A Hane od tebe jsem to nečekal?"Uhm... Stane se, promluvil Han a cítil se trapně, pociťoval jsem s Hanem.
Opět jsme se rozešli do pokojů. Čekal jsem že chvilku budu sám v pokoji ale Hyunjin už tam dávno byl. Měl nandané sluchátka, vlasy v culiku, a kreslil si něco.
Posadil jsem se k němu, a podíval se co kreslí.
Měl tam namalované různé věci, kytky, motýly, a krajinu, bylo to nadherné. Líbilo se mi to. Ukázal jsem mu prst nahoru protože si nesundal sluchátka a bylo by zbytečný něco říkat když by mě neslyšel.Oddechl jsem si a šel na svou postel a zapl instagram. Prohlížel jsem si reels, a najednou ke mě přišel Hyunjin.
**nebojte uz zadne dirty veci nebudou nebo to se jeste uvidi, kdyztak bych byla strasne moc rada kdyby jste me podporili na tiktoku jelikoz delam edity a vytvorila jsem si novy ucet jmeno je @.minlix ^^ dekuji predem**
ČTEŠ
What Are We [?] Hyunlix
Ficção AdolescenteVím že je to těžké pochopit, ale mé city k tobě jsou čím dále více silnější. [V příběhu se může objevit šikana, 18+ věci, nadávky, a však to známe :D] Vše co se objeví v tomto příběhu není podle reálné skutečnosti. start: 18.5.23 end: 31.10.23