{¡EİGHT¡}

7.2K 402 85
                                    

- 8 ci bölüm -

"Uçurum.."


︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

-Başka çözüm yolu yok mu ?

-Yok Kavin. Tek çözüm bu,basın toplantısı. Sosyal medyada da bu durumu düzgün bir biçim de açıklaman gerekiyor tabi.

-Tamam Cihat, tamam. Sen Selçuklara durumu açıklar mısın ?

-Ben onlarla ilgilenirim,sen durumları çözmeye çalış. Neye karar verirsen beni bilgilendir.

-Tamam. Telefonu kapatıcağım ulaşamazsan endişelenme.

-Sen de büyük bir değişiklik var. Kavin Kararslan ve daha önceden haber vermek ?

-Hadi Cihat hadi, kapatıyorum.

Telefonu kapatarak koltuğa geçip, oturdum.

"Ee prenses hazretleri karar vere bildin mi ?"

"Demir benim sinir kontrol problemim var, biliyor musun ?" Dedim aşırı sakin bir ses tonuyla.

Kavis bana bakarak güldü.

O gün ki konuşmamızı anımsamıştı.

Demirin gözlerinde ki ifade egomu okşamıştı.

Kavin Kararslan olmak bunu gerektirir.

"Senin soyismin neden hâlâ 'Kararslan' ?" Diyen Savaş beye uzaylı görmüş gibi bakıyorduk.

"Baba gerçekten şuan tek sorunumuz Kavin'in soyismi mi ?" Diyen Alpe istemesem de katıldım.

"Evet sorunumuz tam olarak bu. Benim kızım neden benim soyismimi taşımıyor ?"

"5-6 yıl sonra tekrar değiştireceğim için uğraşmayalım istedim." Dedim alayla.

"5-6 yıl derken ?"

Kavis yaptığım şeyi anlayarak devam ettirdi.

"Baba diyor ki 5-6 yıl sonra evlenip, eşimin soyismini alıcağım. Dolayısı yolla soyismim yine değişecek bu yüzden uğraşmak istemedim."

"5-6 yıl ? Bu kadar erken evlenmeyi düşünmüyorsun herhal de." Diyen Alphanla gıcık bir gülüş sergiledim.

Savaş bey aydınlanma yaşamış gibiydi.

"Sen evlenicek misin ?" Dakikalar sonra verdiği ilk tepki buydu.

"Konu çok alakasız yerlere gidiyor, olayımıza geri dönelim."

"Sen de dünden meraklıymışsın evlenmeye." Diye somurtan Eymene şaşkınca baktım.

"Ayol abiniz gelmiş 25'ine, merdiveni dayamış 30-a konu neden benim evliliğim ?"

"Bu iki konuyu da daha sonra konuşacağız. Şimdi güncel gündemi konuşalım."

"Bence yalan diyelim." Diye fikir yürüttü Eymen.

Bunun bir fikir olmadığını bilmeyerek..

"Senden de anca'k böyle bir fikir gelebilirdi zaten." Dedim gülerek.

{¡EFSA¡}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin