1.

1.5K 110 163
                                    

~Jisung

Klasik, okulda sıradan bir gündü. Hoca ders anlatıyordu ben de onu dinliyordum. Matematikte sevdiğim konulardan birini işliyorduk. Hoca soru sordu tam cevap verecektim ki sınıf kapısı açıldı ve içeri tanımadığım bir öğretmen girdi.

"Merhaba cocuklar, dersinizi böldüğüm için üzgünüm. Hocam kısa birşey söyleyip gideceğim." dedi ve devam etti.

"2 gün sonra okulun düzenlediği kamp gezisine gideceksiniz. Her bir öğrencinin gelmesi zorunlu. Sorun çıkarmanızı istemiyoruz." diye ekledi ciddi ses tonuyla.

Zorunlu olmayan okul gezilerine gitmezdim. Zorunlu dediğinde moralim bozulmuştu. Dışarı çıkmak yerine evde takılmayı tercih eden tiplerdendim.

Felix'e baktığımda yüzündeki ifadeden benimle aynı fikirde olduğunu anladım.

"Sıyırır mıyız sence?"

Sanmıyorum dercesine kafasını salladı.

Felixle bu yıl arkadaş olmuştum. Yeniydim bu sınıfta ve tanıdığım tek kişi Felixti. Yani, Minho ve Hyunjin sapığını saymazsak. Kendi kendime düşünürken hoca konuşmaya devam etti.

"Çadırlar okul tarafından verilecek ve her çadırda iki kişi olacak şekilde dağılım yapılacak. Ve çadır arkadaşınızı tertip olunan listeye göre seçeceğiz. Unutmayın, 2 gün sonra."

Tatlı bir şekilde gülümseyerek ekledi. "iyi dersler" ve sınıftan çıktı.

Nasıl yani? Kalacağımız kişiyi biz seçmeyecek miydik? Felix'le aynı çadırda kalma ihtimalim çok düşüktü, üstelik başkasıyla aynı çadırda asla kalamazdım.

Düşüncelerimi zil sesi bölerken Felixe döndüm.

"Gitmek istiyor musun sen?"

"Sence? İsteyip istemememiz bir şey değiştirmez ki."

"İnanabiliyor musun, kalacağımız kişileri bile biz seçmeyecekmişiz."

"Sung, hoca bizi aynı çadıra yazmış mıdır dersin?"

"Bilmiyorum lix, umarım."

Zil çaldığında önüme döndüm, son derse giriyorduk. Hoca sınıfa girdiğinde ayağa kalktık.

~~~~~

Dersin ortalarındaydık. Tahtadaki notları deftere geçiriyorduk. Kapı çalınmadan açıldığında içeri giren ikiliye baktım.

Kendi aralarında bir şeye gülerek, hocaya selam bile vermeden en arkadaki yerlerine geçmişlerdi.

"

Oo efendim, teşrif ettiniz sonunda."

Minhoyla Hyunjin hocanın sesindeki alaya göz devirirken kendi sohbetlerine dönmüşlerdi.

Onlara sinir oluyordum, okuldaki çoğu kişi gibi. Okulun ilk günü Felix de onların radarına girmişti. Yanlış hatırlamıyorsam Hyunjin olan çocuk Felix'e takmış durumdaydı. Aralarındaki bir yanlış anlaşılmadan ötürü kavga etmişlerdi. Hyunjin fazla zorladığı için Felix sinirden ağlamıştı.

*Ders bitti*

Çantamı toplamaya başladım, herkes çıkmaya başlamıştı. Hızlı bir şekilde toparlanıp çantamı omzuma aldım ve kapıya yöneldim. Minho bana omuz atarak sınıftan çıktığında sinirle arkasından baktım.

SİLENT CRY • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin