"hyung, acaba mal mısın?"
~Jisung~
"lan çağırdım,duymadınız. Ben de biraz daha bağırdım. bu kadar korkacağınızı nereden bileyim AŞCMSLFMSL"
"ya linoya pansuman yapıyordum."
hızlıca doğruldu. "noldu ona?? iyi mi?"
"ayağı kanamış hep yaraları şey ediyordum"
"nasıl oldu? çok mu kötü? nasıl becerdin bunu gerizekalı??" diye sorular sıralıyordu. tam anlayacaktım ki minho konuştu.
"iyiyim abi sus lütfen" dedi.
Bende ona göz devirdim."düştü sadece" dedim.
"mal ya seni düşünüyorum."
"neyse abi niye çağırdın?"
"acıktım ben. yiyecek bir şeyler söyledim, gelir birazdan. alın sofrayı kurun diye çağırdım" dedi
"tamam" dedim ve odadan çıkıp kapıyı kapattım. Minhoyu aşağı indirdim, salona. ve koltuğa bıraktım.
"Sung birşey soracağım?"
"hm?"
"şimdi sen miniciksin bebek gibi birşeysin. bende yarım saattir resmen senin sırtındayım amk. Lan nası durdun"
"ben ve bebek gibi? tch. sen beni güçsüz sandın galiba? heğ?"
"ama öylesin"
"neyse şaka maka eskiden sporla ilgileniyordum -2 saat falan sürdü- ama bayağı eskidendi, o yüzden pek göstermiyorum ama güçlüyüm 💪"
"ha güzelmiş"
"neyse ben masayı hazırlayayım sen de otur burada! yürümeye çalışırsan, seni düz yatırıp ters sikerim minho haberin olsun."
~Minho~
"neyse ben masayı hazırlayayım sen de otur burada! yürümeye çalışırsan, seni düz yatırıp ters sikerim minho haberin olsun."
böyle demesiyle ayağa kalkar gibi yapmıştım.
"ya!! çok meraklısın galiba?!"
"altta değilde üstte olmaya evet" dedim gülerek
"haha ne kadar komik!"
"en son ağlıyordun altımda?"
"ya sus" dedi ve mutfağa gitti.
~Jisung~
Mutfağa geçtim. birkaç tabak alacaktım, bir sandalye almak için salona geri geçtim. boyum yetmiyordu..
aldım ve mutfağa geri geçtim.bir süre sonra chan hyungun sesi duyuldu.
"AAAAH BEN ÇOK SIKILIYORUM BURDA" diye bağırdı.
"BI SUS YA" diye cevap verdim.
"NE İSTİYOSUN AMK SİK- YANİ OYUN MU OYNAYALIM?" diye bağırdı minhoda
"SUNG MİNHO'YU BURAYA GETİR YOKSA SENDE ZARARLI ÇIKARSIN!" ups minho sıçtı galiba.
"NİYE Kİ?" diye bağırdım tekrar
Minhoya baktım sessizce "askım bunu bana yapmazsın değil mi?" dedi çok komikti ĞWNSOJPWNFAO
"ÇOK SİKİLMEK İSTİYORMUŞ BEN Bİ SİKİM ONU!"
"EĞER DÖVECEKSEN NAH GETİRİRİM HA! SEVGİLİMİ KİMSE DÖVEMEZ PUAH" "YANİ GETİRMİCEM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLENT CRY • Minsung
FanficSenenin başından beri birbirine ölümüne gıcık olan Jisung ve Minho okulun götürdüğü kamp gezisinde aynı çadıra düşer ve birbirlerine birseyler hissetmeye başlar.İkisinin de çocukluktan kalma büyük travmaları olduğu için,çok fazla şey yasarlar.Minho...