6.

796 56 163
                                    

"LAN ABİN EVDEYDİ!!"

~Jisung~

"ne?" "NE"

"HAS SİKTİR"

"ANANI SİKİM ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR BU"

Minho kendi kendine küfür ediyordu bense utançtan ağlamaya başlamıştım.

Ağladığımı görüp yüzümü iki elinin arasına aldı ve "tamam tamam ağlama bebeğim birşey olmaz ya.." dedi.

"ya..ne bilim unuttum işte.. aklıma gelmedi o an abin.."

"tamam sakin ol birşey olmaz ayrıca sana bağırdığım içinde özür dilerim" dedi ve yanağıma bir öpücük bıraktı.

"acaba baksan mı abine..yani belki evde değildir"

"bence anlayışla karşılar.." dedi ve tam üstünü giyip odadan çıkacaktı ki bana dönüp "bebeğim ben gelene kadar sende duşa falan gir temizlen" dedi.

"tamam" dedim ama kalkabileceğimi sanmıyordum. kalkmaya çalıştım ama hayvan herif öyle sikmişti ki hareket bile edemiyordum amk.

~Minho~

Odadan çıkmıştım sakince aşağı indim çaktırmadan bakmayı düşünüyordum ki,mutfağa girdiğim gibi arkamda bir gölge belirdi.Altıma sıçacaktım neredeyse..ciddi anlamda çok korkmuştum..umarım abimdir..

(yazar:aslında spoi vermiş oldum:)) (yazar:muhtemelen ne demek istediğimi 3,4 bölüm sonra anlarsınız)

"ş-şey" arkamı döndüm.Abimi gördüğümde "şey ya..eemm hyung nasılsın bu gün??" dedim

"iyim abim sen nasılsın? yorgun gibisin sanki hm?"

sıçtım.

"yok ya ahahah"

"merak etme üstüne gelmeyeceğim bu konuda" dediğinde rahatlamıştım.

"Of çok korktum bir an"
"abi Jisungla hiç konuşmasan olur mu?.fazla utanıyoda.." dedim sırıtarak.

abim kafasını tamam anlamında salladı bense hala biraz utanıyordum bu yüzden hızlıca odaya geri dönmek için mutfaktan çıktım.

Odaya geri döndüğümde Jisung hala aynı şekilde yatıyordu.Gözü kapalıydı yanına gittim ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım.Hemen açtı güzel gözlerini ve konuştu.

"abin gitmiş mi??" yanına yattım jisungun

"hayır"

"ya ama abinin evinde bağıra çağıra sikistim resmen az once böyle hayatı sikim" dedi ve yastığı alıp yüzünü kapattı.

"birşey demedi merak etme" dedim

"ya ama benle dalga geçer"

yastığı aldım ve kenara fırlattım.yüzünün heryerine birsuru birsuru öpücükler bıraktım.

Oda beni öptü..bu kadar tatlı olmak zorundamı tanrım..

Son kez öptüm onu ve yanından kalkıp banyoya geçtim. küvetin dolması için suyu açtım ve köpük olması için birkaç bir şey ekledim. su dolduktan sonra banyodan çıktım ve Jisung'un yanına geçtim.

"gel banyoya götürim seni" dedim ve yavasca kucağıma aldım jisungu.banyoya götürüp ılık suya bıraktım onu.şampuan falan lazım olan herşeyi yanına getirdim ve çıktım banyodan.

~Jisung~

ne kadar canım acısa da yıkandım ve banyodan çıktım. zor yürüyordum..

SİLENT CRY • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin