10.

526 43 75
                                    

"hyu- LAN"

~Jisung~

"siktir ne yapıyorsun? ırz düşmanı kalk abimin üstünden!" diye bağırdı Minho daha sonra Seungmini hızlıca kenara itti. Seung düşmüştü.

"lan minho yavaş olsana" deyip hızlıca Seungmin hyungun yanına geçtim.

"iyi misiniz?"

"iyiyim merak etme ve sizli bizli konuşmayı bırak çok sinir bozucuu!!"

"abi?? iyi misin?? ne yaptı sana o??"

Hyung gülmeye başladı.
"Birşey yapmadı Minho düştük sadece"
"kaldır hadi beni. Şu cocuklada düzgün konuş."

Seungmin hyungun kalkmasına yardım ettim.

"birşeyiniz yok demi?" diye sordum tekrar

"iyiyiz" dedi chan hyung

"Jisung ben sana dedim yanlız bırakmayalım diye!" dedi. Birkaç dakika sonra dediği şeyi fark etmiş olacak ki hemen "aa benim tualetim geldi" deyip kaçtı yanımızdan kalkıp kaçtı.

Minho gittiğinde arkasından küçük bir kahkaha attım "off bu cocuk ne yaşıyor WĞFÖWĞFLWPDL"

bir süre güldükten sonra Chan hyungla Seung hyung aklıma geldi..

"Hyung?"

"Efendim?" dedi ikiside

"sevgilisiniz değil mi?"

"ne?"

"siz işte seungminle sen"

"ha evet"

Seungmine baktım. Tatlıydı cidden utanmıştı..

"Minho sizi fena kıskanıyor. Seungmini öldürür bu arada beklerim ondan. Az önce zor tuttum odada. Herneyse ben yanına gideyim yoksa sizi salmaz. Ha bu arada tekrar memnun oldum Hyung"

"Bende" dedi Seung Hyung

Minhonun yanına kalktım. Odaya geldiğimde minho yatakta yatıyordu.

"Bebeğim? abartmıyormusun?"

"ya anlamıyorsun,sadece birazcık düşün. Benim yerine koy kendini.."

"tamam koydum, bak hiç çıldırmadım, senin gibi gidip itmedim cocuğu"

"ya ama-"

"Minhooooo yeteeeeerr sıkıldım abini konuşmaktaaaann"
"onun özeli biraz saygı duy. Haksızlık oluyor o bize karışmamıştı."

"ya tamam sustum of"

"şu an bile tatlı olmayı başarıyorsun!" dedim ve yanağına bir öpücük bıraktım"

"ya ama deme şöyle" dedi bende daha fazla öptüm onu.

"sen hep böyle tatlımıydın? ben mi kördüm?" dediğimde utanıp eliyle yüzünü kapattı. Ellerini çekip sarıldım ve kafamı boynuna bırakıp kokusunu içime çektim. Oda saçlarımdan öptü aa çok tatlııı!

İyice kendimi ona bastırıp boynuna bir öpücük bıraktım. "Lino çok seviyorum seni"

"Bende seni çok seviyoruum" dedi ama sesi titremişti bedeniyle birlikte.

~Minho~

Jisung bana sarılıp boynuma gömüldü. Bende saçlarından öptüm kokusunu içime çektim. Küçük bebeğim benim:)

bir süre sonra "Minho çok seviyorum seni" dedi jisung ve bir öpücük bıraktı boynuma. Öpücüğüyle kasıldığımı hissetmiştim ama belli etmemeye çalışarak "bende seni çok seviyoruum" dedim.

SİLENT CRY • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin