2.

938 79 156
                                    

~Jisung~
Bir süre uyudum ama otobüş çok sesliydi en fazla 15 dakika uyumuşumdur.Uyandığımda Minho kulaklık takıp uyumuştu.

*1 saat sonra*

"Cocuklar geldik. Hadi inin ama uzağa ayrılmayın şuanda."

Gelmiştik.Minho hala uyuyordu benimde kalkmam lazımdı bu yüzden onu uyandırmaya çalıştım.

"Pst Minho" uyanmamıştı "Minhoooo" uyanmıyordu hala öküzdü.Bende mal gibi yine kendim kalkmaya karar verdim.Kalktım tam çıktım derken yine aynı şey olmuştu.Minhonun üstüne düşmüştüm.Ama bu sefer sebep Felix'in bilerek beni itmesiydi.Piç sırıtarak otobüsten indi.Ben daha yeni aydınlanmıştım Minhonun kucağındaydım.

~Minho~

Bir anda üstümde hissettiğim ağırlıkla gözlerimi açmıştım. Jisung kucağımdaydı.

"Lan lan noluyo"

"Özür dilerim canım arkadaşım ittide." dedi Jisung. Felix itmişti galiba.

"Sende iyice alıştın ha" dedim hafif sırıtarak. Yanakları kızarmıştı acayip tatlıydı böyle.

"Tatlı" dedim çok sessiz bir şekilde muhtemelen duymamıştı.

"ne?"

"ne? ha birşey yok." duymuştu amk has siktir.

"tatlı mı dedin? ben mi yanlış duydum?"

"s-sen yanlış duydun"

"sende mi sapıksın lan"

"ya değilim ayrıca arkadaşımda sapık değil siz yanlış anladınız."

"ay götüm"

"ozaman sende sapık oluyorsun? hala kucağımdasın. Aynı şeyler oldu yine canım Hyunjinide arkadaşı itmişti senide. Ne kadarda sapıksınız"

"Ya bi siktir git"

"Noldu lan yalan mı? ayrıca hala kucağımdasın."

Jisung yeni aydınlanmıştı galiba.Kendine bi baktı kucağımda olduğunu hatırladı kalktı hemen.

"Felix'i öldürcem ahahah" dedi sahte bir gülüşle. Böyle demesine bende gülmüştüm.

Jisung biraz daha utanmış olacak ki cantasını aldığı gibi kosarak çıktı otobüsten.Bende birkaç birşey alıp çıktım dışarı.Oğrenciler bir yere toplanmıştı.Pek umrumda olmadı bir ağacın kenarına geçip durdum öyle.

~Jisung~

Otobüsten indiğim gibi öğrencilerin toplandığı yere gittim bende.

Hoca konuşmaya başladı.

"Gençler bir değişiklik olmayacak. Otobüste kiminle oturduysanız cadırdada onunla olacaksınız."

Şaka olmalıydı.

"Hocam? Değiştiremiyomuyuz ya??" dedim

"Hayır itiraz istemiyoruz." dedi ciddi bir ses tonunda birşey diyemedim. Arkamı döndüğümde kenarda duran Minhoyu gördüm.Yanına gittim.

"Kötü bi haberim var."

"Noldu?"

"Hoca söyledi cadırda kimlerin olacağını."

"ee"

"otobüsle aynıymış." kolundan tutup bebek gibi çekiştirmeye başladım.

"Ya gidip konuşalım şu hocalarla." dedim mutsuz bir yüz ifadesiyle.

SİLENT CRY • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin