4.

857 65 242
                                    

~Minho~

tanrım şuanda çok güzeldi..

Sadece güzelliğine takıldı gözlerim.Güzelce inceledim yüzünü.

~Jisung~

Minho şu anda yüzümü mü inceliyordu? bana mı öyle gelmişti? kalbim bir anda çok hızlı atmaya başlamıştı neden böyle oldu bende bilmiyorum gerçekten.Bu cidden çok garipti..

~Minho~

Abim arabayı kullanırken "seninle evde konusacağım minho" dedi ve arabayı sürmeye devam etti.Jisung bir abime bir bana baktı *ne oldu ki?* der gibi. Bende anlamamıştım.

10 dakikadır yoldaydık.Jisung yol boyu uyumuştu.Uyurken büzülen dudakları çok güzel gözükmüştü o an bana..Cidden herşeyi siktir edip eğildim Jisungun yüzüne doğru tam biraz daha yaklaştaktım ki araba ani fren yaptı bende jisungu tuttum sıkıca birşey olmaması için.

(yazar: piçlik=ben (ve zeynep Magiciandarlin))

Abim karşı arabadaki adama sövmeye başlamıştı biranda

"ULAN AMK COCUĞU SİKERİM LAN SENİ NİYE DİKKAT ETMİYOSUN ARABADA HASTA COCUK VAR AMK"
sonra abim sinirli bir şekilde çıktı arabadan.Bunun sonunu biliyordum tabiki.Bu hikaye biryerden tanıdık geliyordu bana.Mmmm Christopher Bangın adam sikme hikayeleri sanki.Evet evet doğru.. Jisung'a baktım korkmuş görünüyordu.

"korkma çok eğleneceğiz birazdan"

"ne?"

"ben hep yaşıyorum bunu acayip eğlenceli"

"abinin kavgası sana eğlenceli mi geliyor?" "siz nası abi kardeşsiniz olum"

"evet adamları sikip atıyo ne güzel" dedim gülerek.Kavga şiddetlenmeye başlamıştı.Karşıdaki adama baktım.Çok kaslıydı ama boyu kısaydı.
(yazar:acabaa kiim?)

Abim "boyun kadar konuş" diyince gülmeye başladım.Karşısındaki adamda "bu kadarda yerin altında var abisi" dedi.ben daha çok güldüm ama artık abimi almam lazımdı yoksa o adam abimi ikiye katlayıp sekize bölerdi.ne demişler? boyu değil işlevi önemli.

"Ay ne yaşıyo bunlar ĞAMFWPR" jisungta gülüyordu.Tatlı..

Jisunga "güzelim sen az bi burda otursama ben abimi alıp geliyim hemen"

"peki ama dikkatli ol adam sana şey etmesin sonra"

"birşey olmaz merak etme" dedim ve çıktım arabadan.

Abimin yanına gidip "hayırdır kardeş? nedir sorun?" dedim adama.

"Kardeşim söyle şu mala rahat dursun siktirmesin kendini.Geliyor bana çarpacak oluyor sonra bir de az rahat durmuyor.Ağzını sikerim onun bir daha konuşamaz"

Adamın dedikleri ne kadar sinirlendirse de,gülmeme engel olamamıştımAbim sinir hastası psikopat bir insan olduğu için direkt yumruğu geçirmişti adama ben de yerimde durmuş onları izliyordum. Mesela şu anda adamın burnundan Çat diye bir ses gelmişti.Ben hala izliyordum çünkü zevkliydi.Adam yumruğunu kaldırdı tam abime vuracakken önüne geçtim ve bir yumruk yedim.Kabul etmem lazım yediğim yumruk cidden sertti.Acıttı ama sırıtışım yüzümden silinmeden adımı bir yumrukta ben geçirdim.Bir anda abim resmen beni kenara fırlattı ve "SEN BENİM KARDEŞİME NASIL DOKUNURSUN OROSPU ÇOCUĞU" diye bağırıp adama yumruk attı.Sert vurmuştu belliydi.

~Jisung~

Sadece birazcık kafamı kaldırıp dışarıya bakacaktım ki minho'ya gelen yumruğu gördüm.. neden bilmiyorum ama minho'ya vurması beni çıldırtmıştı resmen ne yapacağımı bilmiyordum. her yerim ağrıyordu bu yüzden ayağa kalkamıyordum,minho'nun telefonunda arabadaydı bu yüzden onu da arayamıyorum.Ne yapacağımı bilmiyordum kavga büyüyecek gibiydi ve ben çok korkuyordum.Kapıyı açtım seslenmeye çalıştım ama konuştukça canım daha çok acıyordu..

SİLENT CRY • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin